در حال بارگذاری ...
  • بررسی آخرین وضعیت بهره‌برداری از طرح احداث راه‌آهن خواف – هرات

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، با حضور وزیر راه و شهرسازی جلسه بررسی آخرین وضعیت بهره‌برداری از طرح احداث راه‌آهن «خواف – هرات»‌ برگزار شد .

    با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در جلسه‌ای آخرین وضعیت بهره‌برداری از طرح احداث راه‌آهن «خواف – هرات» در محل این وزارتخانه در ساختمان شهید دادمان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

    در این جلسه که امیرمحمود غفاری ، معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی ،‌ خیراله خادمی ، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه‌ زیربناهای حمل و نقل کشور ، سعید رسولی مدیرعامل شرکت راه‌آهن و سید قاسم بی‌نیاز ، رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کردند ، نمایندگانی از وزارت امورخارجه ، گمرک جمهوری اسلامی ایران ، وزارت کشور ، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، استانداری خراسان رضوی و مرزبانی ناجا و دیگر مجموعه‌های مربوط به این پروژه حضور داشتند .

    در این جلسه مسائل مربوط به افتتاح این خط ریلی با حضور وزیر راه و شهرسازی و کلیه اعضا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در ادامه محمد اسلامی بر لزوم رفع هرچه سریع‌تر رفع مشکلات و موانع احداث این خط ریلی تا زمان افتتاح آن تاکید ویژه داشت .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سازمان ملل متحد در راستای تحقق توسعه پایدار جهانی در سال ۲۰۳۰ میلادی و با شعار ” تغییر جهان ما“ ، ۱۷ هدف کلان را تعیین ...

    |

    سیستم ترمز ۸۰۰۰ واگن باری در شبکه ریلی پارسال بهسازی شد . در سنوات اخیر به دلیل نبود منابع مالی حدود یک سوم واگن‌های در سیر بدون داشتن ترمز در ۱۰ الی ۲۰ سال اخیر سیر می‌کردند . نحوه سیر بدین گونه بود که اگر یک قطار با ۴۰ واگن باردار حرکت می‌کرد و مسیر دارای شیبی است که نیاز به ...

    |

    همه کارکنان مجموعه وزارت راه و شهرسازی برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی در این ایام مشغول فعالیت خواهند بود که باید نتیجه این خدمات برای مردم محسوس و ملموس باشد و رضایت اجتماعی به‌همراه داشته‌باشد .

    |

    پس از اجرای آزمایشی موفق ریل طویل ، در حال حاضر در تمام مناقصات احداث خطوط جدید ، استفاده از روش نصب ریل طویل الزامی شده و یک مناقصه در مسیر پر ترافیک تهران - مشهد به‌صورت ریل طویل در مرحله فراخوان است .

    |

    ارزش این کاربرگ‌ها مجموعا به ۶۵۸ میلیارد تومان می‌رسد .

    |

    نظرات کاربران