در حال بارگذاری ...

حمل و نقل جاده ای روزانه ۵۹۲۶ تن کالا از بندر امیرآباد به سایر نقاط کشور

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران عنوان کرد  : به طور میانگین در شش ماه اول سال جاری ، روزانه ۵۹۲۶ تن کالا از بندر امیر آباد مازندران به سایر نقاط کشور جابجا می‌شود .

سید رحمت الله موسوی ضمن اعلام این خبر افزود : عمده کالای جابجا شده از استان ، شن و ماسه - جو - ذرت دامی - گازوِییل - سیمان کیسه ای - فرآورده های لبنیاتی - سیمان فله ای - بنزین معمولی - ام دی اف - گندم انسانی است . تناژ حمل شده روزانه در بندر امیرآباد ۵۹۲۶ تن طی ۲۴۶ سفر است .  

موسوی تصریح کرد : در شش ماه اول سال نیز مقدار بیش از یک میلیون تن کالا از بندر امیرآباد به سایر نقاط کشور جابجا شده است .

رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران افزود : ۱۳۲ شرکت حمل و نقل و شعبات در سطح استان مازندران فعال بوده و این استان دارای ۷ انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های حمل و نقل کالا ، یک کانون انجمن صنفی کارفرمائی شرکت‌های حمل و نقل کالا ، یک کانون انجمن صنفی کارگری رانندگان ، یک اتحادیه حمل بار و ۱۱ انجمن صنفی کارگری رانندگان وسائط نقلیه کالای جاده‌ای است .




مطالب مرتبط

مردم ، رانندگان و صاحبان کالا و بار می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه با متخلفان برخورد های قانونی لازم انجام شود .

|

کارت هوشمند ضریب امنیتی بالایی دارد . در ۱۱ ماه سال‌جاری ۱ هزار و ۱۴۲ کارت هوشمند برای رانندگان حمل و نقل کالا و ۱ هزار و ۱۰۰ کارت هوشمند برای ناوگان باری صادر شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در ۱۰ ماهه گذشته از جابجایی بیش از ۳ میلیون تن کالا از استان اردبیل خبر داد ...

|

طبق بررسی‌های به عمل آمده در ۹ ماهه سال جاری ، ۵ هزار و ٧٧ تن بار بیش از ظرفیت مجاز توسط وسایل نقلیه مورد شناسایی و اعمال قانون قرار می‌گیرد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴٠ درصد افزایش یافته است .

|

۲۷ شرکت ، ۸ هزار و ۶۹۷ راننده و ۵ هزار و ۹۲ دستگاه انواع ناوگان باری در حوزه حمل و نقل کالا به مردم استان خدمات رسانی می‌کنند .

|

نظرات کاربران