در حال بارگذاری ...

تکمیل زنجیره لجستیک ریلی از اهداف اصلی شرکت راه آهن

معتقدیم که باید در همه مقاطع زمانی سرعت عمل داشته باشیم و مرتب آن را افزایش دهیم ؛ زیرا اکنون در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و دشمن با تحریم و تهدید تلاش می‌کند که ما را محدود کند و به همین دلیل ما باید از تمامی فرصت‌ها نهایت استفاده را بکنیم .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت راه‌آهن از واگذاری مسئولیت ۱۸ مرکز لجستیک ریلی در کشور به این شرکت خبر داد و اظهار کرد که تصمیم داریم با مشارکت بخش غیردولتی و سپردن کار به آن‌ها این مراکز را فعال کنیم .

سعید رسولی هدف از نشست مشترک اخیر این شرکت با انجمن سرمایه‌گذاران و بهره‌برداران بنادر خصوصی ایران را تشریح کرد و افزود : هدف ما تکمیل زنجیره لجستیک ریلی است که برای صنعت حمل‌ونقل کشور بسیار مهم است . اکنون مسئولیت ۱۸ مرکز لجستیک ریلی در کشور به شرکت راه آهن واگذار شده است که باید فعال شوند و برای فعال کردن این مراکز تصمیم داریم که با مشارکت بخش غیردولتی و سپردن کار به آن‌ها انجامش بدهیم ؛ زیرا آن‌ها هم متخصص هستند و هم سرمایه‌گذاری انجام می‌دهند و هم توانایی بالایی برای انجام این امور را دارند .

رسولی درباره دستاوردهای این نشست توضیح داد و گفت : قرار شد که با تشکیل یک کمیته مشترک ، از امروز به‌طور جدی همکاری‌هایمان آغاز شود و امیدواریم که به‌زودی شاهد نتایج ارزشمند در جهت توسعه مراکز لجستیک ریلی کشور باشیم .

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به رویکرد جدید شرکت راه‌آهن در سرعت بخشی به برنامه‌ها ، عنوان کرد : معتقدیم که باید در همه مقاطع زمانی سرعت عمل داشته باشیم و مرتب آن را افزایش دهیم ؛ زیرا اکنون در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و دشمن با تحریم و تهدید تلاش می‌کند که ما را محدود کند و به همین دلیل ما باید از تمامی فرصت‌ها نهایت استفاده را بکنیم .

رسولی تصریح کرد : فرآیندهای بوروکراتیک و کهنه اداری نمی‌توانند ما را به موفقیت برسانند ، در نتیجه ما تلاش می‌کنیم که با سرعت بخشیدن به پروژه‌های اولویت‌دار در مرکز جهادی پیشرفت راه آهن و با همکاری بخش غیردولتی ، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقی ، شرکت‌های دانش‌بنیان و با استفاده از پتانسیل بسیار بزرگ فکری بازنشستگان و همه علاقمندان به این حوزه به پروژه‌ها سرعت بدهیم و تاکنون نیز توانستیم دستاوردهای خوبی در این زمینه داشته باشیم .

مدیرعامل شرکت راه آهن با بیان اینکه هم‌اکنون فرصت همکاری و سرمایه‌گذاری در صنعت حمل‌ونقل ریلی کشور برای بخش خصوصی فراهم است ، افزود : لیست مسائل اولویت‌دارمان به دیوار مرکز پیشرفت جهادی نصب شده است و افراد واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به این مرکز ، لیست را مشاهده کرده و برحسب علاقه ، از این فرصت‌ها بهره‌ لازم را ببرند . 




مطالب مرتبط

شکستن رکورد تاریخی حمل مسافر ریلی در هر دو سال گذشته اتفاق افتاد که امیدواریم این روند ادامه پیدا کرده و سال ۱۴۰۳ نیز رکورد جدید در این زمینه به ثبت برسد . البته همانطور که شاخص های حمل و نقل برای ما مهم است ، در سال ۱۴۰۳ باید علاوه بر افزایش کمیت واگن‌های مسافری به افزایش کیفیت ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمدرضا نصرت نظامی در واکنش به نامه رئیس اخیر هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و حاشیه‌سازی‌های مستمر وی ...

|

بر اساس حکم قطعی دادگاه تجدید نظر که پس از دو سال از بازداشت و بازجویی اولیه صادر شده است ، مدیر رشوه گیرنده به انفصال دائم از خدمات دولتی ، رد مال ، جزای نقدی و زندان محکوم شده است . همچنین شرکت راه آهن علاوه بر پیگیری و برخورد با خاطیان ، با اجرای برنامه انضباط مالی و استفاده از ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، به اطلاع هموطنان گرامی می رساند ، طبق قوانین و مقررات ، کلیه مسافران قطار باید برای سوار شدن دارای بلیط مطابق با نام و نام ...

|

شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران دخل و تصرفی در صدور بارنامه ندارد و این موضوع به اطلاع شرکت های ریلی رسیده است .

|

نظرات کاربران