در حال بارگذاری ...
  • تحویل ۴ دستگاه واگن مسافری جدید به ناوگان ریلی شرکت رجا

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، بر اساس قرارداد بین شرکت حمل و نقل ریلی رجا و شرکت واگن پارس ، تعداد ۴ دستگاه واگن مسافری جدید تحویل شرکت رجا شد .

    مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود : این واگن‌ها از نوع ۴ تخته درجه یک پارسی با نام "سپهر" به ناوگان مسافری این شرکت اضافه شدند .

    محمد رجبی با بیان اینکه با تحویل این ۴ دستگاه واگن جدید ، قرارداد ساخت ۴۱ دستگاه واگن سپهر با واگن پارس به اتمام رسیده است ، اضافه کرد : پیش از این در اواخر خرداد ماه سال جاری نیز ۴ دستگاه از همین نوع واگن تحویل شرکت رجا شده بود .

    وی در خصوص امکانات این واگن‌های نو گفت : این واگن‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع ، سیستم صوتی و تصویری IPTV و WIFI همچنین سیستم اعلام حریق می‌باشند .

    مدیرعامل رجا با اعلام اینکه در طراحی‌های انجام شده برای این واگن‌ها به دنبال ایجاد شرایط رفاهی و آسایش بیشتر برای مسافران هستیم ، گفت : سرویس بهداشتی وکیوم ایرانی و خارجی و دوربین مدار بسته از دیگر امکانات این قطار است .

    رجبی در خصوص شرایط ناوگان رجا و برنامه‌ها برای جابه‌جایی مسافران در ایام کرونایی اظهار داشت : با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته از قبل برای بازسازی و نوسازی ناوگان جهت انجام مطلوب سفرهای نوروزی و عدم به کارگیری یا کاهش سیر آنها در ایام کرونایی به دلیل کاهش حجم سفرها ، خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده علاوه بر ضدعفونی و آماده سازی اقلام مورد استفاده در قطارهاو ایجاد شرایط ایمن و بهداشتی برای سفر ، اقدام به ایجاد فاصله گذاری اجتماعی در قطارها هنگام خرید بلیت و سفر کردیم .

    وی تأکید کرد : در فاصله اجتماعی انجام شده در قطارهای رجا ، به جز خانواده‌ها که کوپه کامل در اختیار آنهاست ، برای کسانی که به صورت تنها یا دو نفره سفر می‌کنند ، در هر کوپه بیشتر از دو نفر بلیت فروخته نمی‌شود . به همین منظور رؤسای قطار کنترل‌های مربوطه را در زمان سفر انجام می‌دهند .




    مطالب مرتبط

    بر اساس آمارها ، حدود نیمی از جابجایی مسافران ریلی ، توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا در قطارهای بین شهری ، حومه‌ای و محلی انجام می‌شود .

    |

    اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود .

    |

    امیدواریم با همت و تلاش کارکنان رجا ایام نوروز امسال ، از سال پیش نیز بهتر باشد و بتوانیم خودکشش‌ها را نیز به سایر قطارها اضافه کنیم .

    |

    تبیین لزوم رعایت موازین اسلامی از سوی مأموران مؤظف قطارها و مسافران محترم ، برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای مأموران مؤظف ، تحویل البسه و کفش سازمانی به کلیه مأموران قطارها جهت آمادگی بیشتر برای ایام پیک نوروز ، طراحی و دوخت لباس جدید برای مهمانداران قطارهای پنج ستاره ...

    |

    این رکورد با استفاده از حداکثر امکاناتمان تحقق پیدا کرده است ، بدون آنکه واگن های قابل توجهی به مجموعه ریلی اضافه کنیم .

    |

    نظرات کاربران