در حال بارگذاری ...
  • تمدید ۹ هزار کارت هوشمند رانندگان ناوگان باری و مسافر در استان کرمانشاه

    از ابتدای سال جاری تاکنون ۹ هزار کارت هوشمند تمدید شده است که این تعداد شامل ۸ هزار و ۷۸۴ مورد مربوط به رانندگان حمل و نقل کالا و ۲۱۶ مورد برای رانندگان وانت باری بوده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از تمدید ۹ هزار کارت هوشمند و صدور ۴ هزار و ۴۰۵ کارت هوشمند خبر داد .

    فریبرز کرمی با بیان اینکه داشتن کارت هوشمند برای رانندگان ناوگان باری و مسافر به عنوان مدرک شناسایی رانندگان در بخش حمل و نقل جاده ای محسوب می شود افزود : کارت هوشمند ، کارتی با ضریب امنیتی بالا به شمار می رود که امکان ذخیره سازی اطلاعات ، امکان شناسایی دقیق رانندگان ، تشخیص رانندگان فعال از غیرفعال ، جلوگیری از صدور کارت های تکراری یا تقلبی ، ایجاد گردش کار و ثبت تخلفات راننده در کارت شناسایی را فراهم می کند .

    مهندس کرمی افزود : از ابتدای سال جاری تاکنون ۹ هزار کارت هوشمند تمدید شده است که این تعداد شامل ۸ هزار و ۷۸۴ مورد مربوط به رانندگان حمل و نقل کالا و ۲۱۶ مورد برای رانندگان وانت باری بوده است . در شش ماهه سال جاری ۳ هزار و ۶۴۳ کارت هوشمند برای ناوگان وانت بار در استان کرمانشاه صادر شده است . 

    وی همچنین تعداد کارت هوشمند صادر شده ناوگان باری ۸۷ عدد و کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا را ۴۷۷ مورد و رانندگان وانت باری را ۱۹۸ مورد عنوان کرد .  

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به تمدید کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا نیز بیان داشت : از ابتدای سال ۹۹ تا کنون تعداد ۴۴۰۵ کارت هوشمند صادر شده است .  

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه خاطرنشان کرد : تا اطلاع ثانوی تمدید اعتبار کارت هوشمند رانندگان به صورت غیرحضوری امکان پذیر است و رانندگان می توانند از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی WWW.SMARTCARD.RMTO.IR نسبت به تمدید اعتبار کارت هوشمند اقدام کنند . ‌




    مطالب مرتبط

    این طرح به منظور ارتقا ایمنی تردد ، ساماندهی محمولات قابل حمل ، رعایت قانون الزام شرکت‌ها و مؤسسات ترابری جاده‌ای به استفاده از بارنامه و ارائه اطلاعات سفر ناوگان وانت‌بار به منظور تخصیص سوخت در سراسر کشور اجرا می شود .

    |

    عمده کالای حمل شده شامل سنگ آهن ، گندله ، آهن اسفنجی ، کنستانتره سنگ آهن ، سیمان و مواد نفتی بوده که بوسیله ۲۳۰۰۰ دستگاه انواع وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین اعم از کامیون ، کامیونت و تریلر ، تحت پوشش ۲۳۰ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا حمل شده است .

    |

    در حال حاضر تعداد ۴۳۵ هزار دستگاه ناوگان باری دارای مجوز با میانگین عمر ۱۸/۷ سال و ۵۵۵ هزار راننده در حال خدمت‌رسانی در بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا می‌باشند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نمین از جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از این شهرستان در سال گذشته خبر ...

    |

    مردم ، رانندگان و صاحبان کالا و بار می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه با متخلفان برخورد های قانونی لازم انجام شود .

    |

    نظرات کاربران