در حال بارگذاری ...
  • ضرورت پایان پروژه‌های جهش تولید استان کردستان تا پایان دولت دوازدهم

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در سفر به استان کردستان از طرح‌های جهش تولید این وزارتخانه بازدید و بر پایان آن‌ها تا پایان دولت دوازدهم تاکید کرد .

    به منظور بررسی عملکرد نحوه اجرای طرح‌های جهش تولید وزارت راه و شهرسازی ، امیرمحمود غفاری معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع این وزارتخانه در سفر به استان کردستان از طرح‌های ویژه و اولویت‌دار این استان بازدید کرد .

    در این بازدید که معاون وزیر راه و شهرسازی را معاون عمرانی استاندار ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ، مدیران حوزه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در حوزه ریلی و جاده‌ای و سایر مقامات همراهی می‌کردند ، ضمن بررسی موارد و مشکلات این طرح‌ها بر پایان و بهره‌برداری از آن‌ها تا پایان دولت دوازدهم تاکید شد .

    در این سفر غفاری از پروژه‌های راه‌آهن سنندج – مریوان به طول ۱۲۲ کیلومتر و ایستگاه‌های در حال احداث آن ، بهسازی گردنه صلوات آباد به طول ۲۰ کیلومتر ، کنارگذر شرقی سنندج و تقاطع آن ، احداث راه اصلی سنندج – مریوان ، محور مریوان – مرز باشماق ، پایانه مرز رسمی باشماق بازدید و در جریان آخر مراحل پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت .  




    مطالب مرتبط

    کانال آشوراده به طول ۹ کیلومتر جزئی از مهم‌ترین مسیر انتقال آب دریای خزر به خلیج گرگان است که با حضور رئیس‌جمهور به طور کامل به بهره‌برداری رسید . با بازگشایی کانال آشوراده و ورود آب دریا به خلیج گرگان ، موانع مسیر منتهی به اسکله‌های تجاری و تفریحی مرتفع شد و شناورهای سبک ...

    |

    با توجه به کمبود منابع عمومی و نیاز مبرم به تعریض آزادراه مذکور یک مدل مالی با مشارکت ۳۰ درصدی وزارت راه و شهرسازی ، ۳۰ درصدی بانک ملی ایران و ۴۰ درصدی بخش خصوصی ترسیم و در جلسه‌ای تأیید شد و به تصویب رسید .

    |

    پروژه تکمیل خط دوم راه‌آهن قزوین - زنجان با مشارکت سازمان برنامه و بودجه کشور ، وزارت نفت ، وزارت راه و شهرسازی (شرکت راه آهن ج. ا. ا) ، استانداری و فولاد مبارکه اصفهان با هدف ارتقا ظرفیت شبکه حمل و نقل ریلی در شمال غرب کشور از جمله این پروژه‌ها بود که با احداث این قطعه راه آهن ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، امیرمحمود غفاری معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در افتتاحیه پانزدهمین همایش قیر ، آسفالت و ماشین ...

    |

    نظرات کاربران