در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی در پروژه رمپ و لوپ های تقاطع غیرهمسطح راه آهن بندر امام خمینی (ره)

    قرارداد انجام این پروژه انتهای سال ۹۷ منعقد شد که مبلغ قرارداد ۱۵ میلیاردتومان و اعتبار کل پروژه ۲۲ میلیارد تومان است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، احداث پروژه مشارکتی رمپ و لوپ های تقاطع غیرهمسطح راه آهن بندر امام خمینی (ره) با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و تعامل شهر با بندر در حال انجام است .

    در جریان سفر خبرنگاران به استان خوزستان از پروژه احداث رمپ و لوپ های غیرهمسطح راه آهن در کنار بندر امام خمینی (ره) بازدید شد .

    به گفته مسئولان اداره بنادر و دریانوردی خوزستان این پروژه، پروژه مشارکتی است که توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان ، اداره کل راه آهن جنوب و اداره کل راه و شهرسازی استان در حال انجام است . بنا بر اطلاعات ارائه شده ۴۰ درصد پروژه توسط اداره کل راه آهن جنوب، ۳۰ درصد توسط اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان و ۳۰ درصد تیز توسط اداره کل راه و شهرسازی استان در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و تعامل بندر با شهر ، انجام می شود .

    قرارداد انجام این پروژه انتهای سال ۹۷ منعقد شد که مبلغ قرارداد ۱۵ میلیاردتومان و اعتبار کل پروژه ۲۲ میلیارد تومان است .

    پروژه ۳.۷ کیلومتر طول دارد و ۱.۵ کیلومتر آزادراه است. در حال حاضر پروژه، ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .




    مطالب مرتبط

    با تقویت زیرساخت‌ها و روساخت‌های بندری ، این مجتمع بندری پذیرای کشتی‌هایی با تناژ بالا به منظور تخلیه و بارگیری بخش عمده کالاهای اساسی مورد نیاز کشور است و با توسعه و بهره‌گیری از پایانه‌های مکانیزه ۱۲ میلیون تن بر امکان تخلیه ، بارگیری و انبارش کالای اساسی افزوده شده است ...

    |

    به منظور دستیابی به بالاترین میزان آماده بکاری تجهیزات ، با انجام تست‌هایی همچون آنالیز روغن ، ارتعاش‌سنجی ، ترموگرافی و ترمومتری می‌توان نشانه‌های خرابی را قبل از بروز خرابی شناسایی و با برنامه‌ریزی مناسب و کمترین هزینه ، تعمیرات اساسی مورد نظر را اجرا کرد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، عملیات اجرای شبکه برق فشار متوسط و روشنایی جاده کمربندی بندر امام خمینی(ره) به آبادان با هدف کاهش تصادفات و رعایت الزامات و ...

    |

    سازمان بنادر و دریانوردی در محوریت امور دریایی کشور عهده‌دار دبیرخانه سیاست‌های کلی خواهد بود و با اتکا به سرآمدی سازمان و محوریت موضوعات دریایی در آن ، در آینده‌ای نزدیک شاهد ثمرات و نتایج اثربخش آن در همه حوزه ها خواهیم بود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان اعلام کرد : مجموع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در منطقه ویژه اقتصادی ...

    |

    نظرات کاربران