در حال بارگذاری ...

پیام رئیس سازمان راهداری به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

به گزارش پرتال حمل و نقل ، عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با صدور پیامی ، هفته دفاع مقدس را تبریک گفت .

متن این پیام به شرح زیر است :

«بسم رب الشهداء و الصدیقین»

هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌آفرینی‌ و دلیرمردی‌ فرزندان رشید این مرز و بوم است که در جنگ تحمیلی و در نبردی نابرابر با دشمنان متجاوز ، با تبعیت از فرهنگ عاشورایی و تکیه بر تربیت و پرورش در مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) ، صحنه‌هایی شورآفرین و افسانه‌ای خلق کردند، شیرمردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات ، برتری قدرت ایمان و معنویت را در مقابل سلطه و استکبار به منصه ظهور رساندند و در مسیر رضایت حضرت دوست و دفاع جانانه از اسلام و مرزهای میهن اسلامی از بذل جان و مال و تمامی هستی خود فروگذار نکردند و با دلاورمردی و تأسی از سرور آزادگان جهان حضرت امام حسین (ع)، بزرگ‌ترین افتخارات ملت ایران را در مقابل دیدگان جهانیان به تصویر کشیدند .

تلاشگران و غیورمردان حوزه راه و حمل و نقل جاده‌ای نیز در دوران هشت سال دفاع مقدس و از نخستین روزهای جنگ با اخلاص و تلاش ، دوشادوش نیروهای نظامی و مردمی و با فراهم ساختن زیر ساخت‌های لازم و ساخت و نگهداری راه‌ها و جابجایی و حمل کالاهای اساسی و مایحتاج هموطنان خود تلاش کردند بخشی از دِین خود به اسلام و انقلاب و هموطنان خود ادا کنند ، به طوری که این روحیه جهادی در ۲۶ آذر ۱۳۶۲ و همزمان با صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و لبیک به ندای ایشان به اوج خود رسید و حماسه‌ای ماندگار را در تاریخ این کشور و در حوزه حمل و نقل جاده‌ای رقم زدند ، همچنان‌ که امروز در شرایط تحریم و فشارهای ظالمانه دشمن و در شرایط مقابله با ویروس کرونا و به رغم مشکلات موجود، این پایمردی‌ها در سنگری دیگر استمرار دارد و «هموارسازان مسیر عشق» با خدمت به همنوعان خود ، همواره ترجمان حمیت ، عشق و رشادت هستند .

امروز طبق فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) «شهداء و ایثارگران دوران دفاع مقدس ، فضای زندگی مردم ایران را با معنویت خود روشن کرده‌اند و چشم‌های بینا و دل‌های بیدار از این فضا بهره می‌برند» ، لذا در شرایطی که دشمنان ناجوانمردانه و با بهره‌گیری از ابزار فشار تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی ناشی از آن به میدان نبرد آمده‌اند ، با توکل به خداوند ، استمداد از مکتب اهل بیت (ع) ، بصیرت و ولایتمداری و اتحاد ، ادامه دهنده راه نورانی و سرشار از معنویت شهیدان خواهیم بود .

بر شهیدان والامقام این مرز و بوم و بزرگ‌مردانی همچون شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی که با همت والا ، عزم راسخ و اخلاص ، عشق به اسلام ، وطن و هموطنان را معنایی دوباره بخشیدند ، درود می فرستیم و بر سر عهد و پیمان خود با امام شهیدان و شهیدان در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهیم ماند .




مطالب مرتبط

نمایندگان ادارات استان ها در پایانه های مسافربری در ایام اجرای طرح حضور مداوم و مستمر داشته و ضمن نظارت بر عملیات حمل و نقل ، عملکرد شرکت ها در اجرای لیست انتظار و درج QR کد بر روی بلیت مسافرین و اطلاع رسانی مناسب و آگاهی سازی مسافران از اجرای این طرح ها را بررسی و نظارت می ...

|

این اقدام ، گامی مثبت در جهت ارتقا ایمنی تردد در جاده‌های استان ایلام است و انتظار می‌رود به تردد ایمن‌ عابران پیاده و حرکت روان‌تر و توام بادید کافی رانندگان در این منطقه کمک کند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را بسیار مهم و راهبردی عنوان کرد و ضمن قدردانی از تحقق بخش زیادی ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمد تیموری معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در دومین نشست تخصصی روسای پلیس راه و مدیران استانی ...

|

کارت هوشمند ضریب امنیتی بالایی دارد . در ۱۱ ماه سال‌جاری ۱ هزار و ۱۴۲ کارت هوشمند برای رانندگان حمل و نقل کالا و ۱ هزار و ۱۰۰ کارت هوشمند برای ناوگان باری صادر شده است .

|

نظرات کاربران