در حال بارگذاری ...

برقراری پرواز فوق العاده در مسیر تبریز - استانبول و بالعکس در روز جمعه چهارم مهر ماه

در راستای مقابله با ویروس کرونا مسافران این پرواز در هنگام ورود به فرودگاه تبریز ، توسط بهداشت مرزی مستقر در فرودگاه پایش و غربالگری می شوند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی از برقراری پرواز فوق العاده در مسیر تبریز - استانبول و برعکس از فرودگاه تبریز خبر داد .

رامین آذری با اعلام این خبر عنوان کرد : این پرواز فوق العاده توسط شرکت هواپیمایی آتا با هواپیمای A320 در روز جمعه چهارم مهر ماه ساعت ۱۵ از تبریز حرکت می کند و ساعت ۱۸ همان روز از استانبول به فرودگاه تبریز باز می گردد .

وی افزود : در راستای مقابله با ویروس کرونا مسافران این پرواز در هنگام ورود به فرودگاه تبریز ، توسط بهداشت مرزی مستقر در فرودگاه پایش و غربالگری می شوند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی گفت : نخستین پرواز حج تمتع سال ۱۴۰۳ روز ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می شود ...

|

توسعه فرهنگ "هوانوردی عمومی" از مهم ترین رویکردهای اداره فرودگاه های استان است که در همین راستا هم اکنون "شرکت درنا آسمان" نیز در حوزه آموزش خلبانی هواپیماهای فوق سبک و انجام پروازهای تفریحی در فرودگاه تبریز فعالیت می کند .

|

شهرهای مختلف کشور ترکیه از جمله استانبول ، آدانا ، آنکارا ، دنیزلی ، کایسری و مقاصدی مانند بغداد و دبی در مسیرهای خارجی و شهرهای مشهد مقدس ، جزیره کیش ، شیراز و تهران جزو پرتقاضا ترین مسیرهای داخلی فرودگاه تبریز در ایام نوروز هستند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ روز چهارشنبه دوم اسفند ۱۴۰۲، برای نخستین بار در تاریخ شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ، رزمایش زیستی به‌ ...

|

فرودگاه شهدای سبزوار ، تنها فرودگاه منطقه غرب خراسان‌رضوی و پشتیبان فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس با مساحت ۳۲۸ هکتار ، در فاصله هشت کیلومتری جنوب غربی این شهر قرار دارد .

|

نظرات کاربران