در حال بارگذاری ...

امضا تفاهمنامه همکاری میان سپاه استان زنجان ، فرمانداری ماهنشان و راهداری زنجان

هدف از این تفاهم نامه خدمت رسانی و رفع محرومیت و فراهم کردن امکان زندگی برای روستاییان مناطق محروم و کم برخوردار است که می تواند عامل بسیار مهمی در تثبیت جمعیت و جلوگیری از مهاجرت روستاییان باشد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، تفاهم نامه سه جانبه بین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ، فرمانداری ماهنشان و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان جهت احداث راه مواصلاتی بین دو شهرستان ماهنشان از استان زنجان و چاراویماق از استان آذربایجان شرقی منعقد شد .

عبدالحسین علی اکبری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در مراسم امضا تفاهم نامه سه جانبه احداث راه مواصلاتی بین دو شهرستان ماهنشان از استان زنجان و چاراویماق از استان آذربایجان شرقی گفت : هدف از این تفاهم نامه خدمت رسانی و رفع محرومیت و فراهم کردن امکان زندگی برای روستاییان مناطق محروم و کم برخوردار است که می تواند عامل بسیار مهمی در تثبیت جمعیت و جلوگیری از مهاجرت روستاییان باشد .

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود : انعقاد این قرارداد جهت اجرای عملیات احداث راه مواصلاتی روستای خیرآباد ماهنشان به شهرستان چاراویماق به طول ۷.۳ کیلومتر ، به‌صورت سه‌جانبه فی‌مابین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار المهدی (عج) و فرمانداری ماه نشان گام مهمی در جهت پیشرفت اجرای طرح ابرار (اقدام برای راه های اولویت‌دار روستایی) در استان زنجان است .




مطالب مرتبط

با توجه به محدودیت های تردد ناوگان سنگین کشور در این ایام و مستثنی بودن حمل ناوگان حامل کالاهای اساسی در کشور از ابتدای اجرای طرح نوروزی از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا پایان روز هفت فروردین ماه سال جاری ، حدود ۴۴۶ هزار تن کالای اساسی ازمبدا بنادر کشور از طریق جاده با بیش از ۱۹ هزار سفر ...

|

دوربین های ثابت عکسبرداری محدودیت های ارتباطی و زیرساختی سامانه های فیلمبرداری برخط را نداشته و قادر به ارسال داده ها (دیتاها) از طریق شبکه تلفن همراه است .

|

حریم قانونی راه ها جزء خط قرمز راهداری قرار دارد و هرگونه ساخت و ساز در حریم محورها بدون اخذ مجوز از اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ممنوع می باشد و در صورت مشاهده هر گونه تصرف و ساخت ساز غیرمجاز در حریم راه ها از طرق مراجع قضایی نسبت به رفع مستحدثات اقدام خواهد شد .

|

بر اساس آمار دریافتی از دوربین‌های نظارتی تصویری در سطح جاده‌های استان ، خودروهای سواری و وانت‌بار با بیش از ۴ میلیون و ۶۲۵ هزار تردد بیشترین میزان تردد را از آغاز طرح نوروزی تاکنون داشتند و سپس خودروهای سنگین با بیش از ۴۹۳ هزار تردد و اتوبوس با ۲۴ هزار و ۲۲۴ تردد در ...

|

امروزه حاشیه راه و ایمن بودن آن و همچنین فرهنگ ایمنی ، در پیشگیری از تلفات و تصادفات جاده‌ای بسیار مهم است .

|

نظرات کاربران