در حال بارگذاری ...

آزادسازی اراضی واقع شده در مسیر احداث راه دسترسی بندر نوشهر به کمربندی

با توجه به سابقه حدود ۹۰ ساله بندر نوشهر در امر تجارت جهانی ، این بندر به عنوان دروازه طلایی حمل و نقل دریایی شمال کشور ، در طول چندین دهه نقش انکار ناپذیری در توسعه همه جانبه منطقه ، ایجاد اشتغال پایدار و کمک به اقتصاد ملی ایفا نموده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران گفت : بخشی از اراضی واقع شده در مسیر احداث راه دسترسی بندر نوشهر به کمربندی طی هفته گذشته آزاد شد .

محمدتقی انزان پور خاطرنشان کرد : با همکاری مراجع قضایی و انتظامی ؛ تعداد پلاک های تملک شده در مسیر احداث راه دسترسی بندر نوشهر به کمربندی اقدامات لازم صورت گرفت .

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران افزود : همکاری و همراهی مالکان اراضی واقع در مسیر ساخت راه دسترسی در زمینه آزاد سازی هرچه زودتر مسیر ، می تواند افزون بر کاهش مشکلات ترافیکی ناشی از تردد کامیون ها در سطح شهر و همچنین زیباسازی بندر و گردشگری نوشهر ، موجب رونق بیش از پیش و توسعه همه جانبه بندر مازندران شود .

گفتنی است ؛ با توجه به سابقه حدود ۹۰ ساله بندر نوشهر در امر تجارت جهانی ، این بندر به عنوان دروازه طلایی حمل و نقل دریایی شمال کشور ، در طول چندین دهه نقش انکار ناپذیری در توسعه همه جانبه منطقه ، ایجاد اشتغال پایدار و کمک به اقتصاد ملی ایفا نموده است .




مطالب مرتبط

امسال ۳۵۷ فروند کشتی وارد بندر نوشهر شد که این عدد در مدت مشابه سال قبل ۲۲۹ فروند بوده که ۵۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد . علیرغم مشکلاتی که در حوزه لایروبی وجود داشته است اما کشتی‌های بزرگتری وارد بندر نوشهر شده است .

|

در سال جاری ۳۲۸ کشتی تجاری وارد منطقه ویژه اقصادی بندر نوشهر گردیده که نسبت به مدت مشابه قبلی ۵۶ درصد رشد داشته است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران با بیان اینکه راه دسترسی بندر نوشهر تا شهریور ۱۴۰۳ به اتمام می رسد ، تاکید کرد : این پروژه ...

|

امیدواریم با اجرای عملیات لایروبی و برداشت رسوب از مسیر تردد کشتی ها و بهینه سازی کانال دسترسی ، شاهد افزایش عملیات تخلیه و بارگیری در بندر با سابقه نوشهر باشیم .

|

بنادر نوشهر و فریدونکنار از تجهیزات و امکانات مناسبی برای تخلیه و بارگیری انواع کالا برخوردارند. تجار و بازرگانان و دیگر فعالان حوزه صادرات و واردات می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های موجود در این بنادر و بهره‌گیری از مزایا و ویژگی‌های منحصر به فرد صنعت حمل و نقل دریایی، ...

|

نظرات کاربران