در حال بارگذاری ...

آمادگی شرکت رجا برای ورود به بازار سرمایه

شرکت حمل و نقل ریلی رجا به عنوان بزرگترین شرکت ریلی مسافری ایران با سهم حدود ۵۵ درصدی ناوگان و جابه‌جایی در کشور همچنین ظرفیت بالای انجام فعالیت‌های تعمیراتی و فنی قطارها در شرکت نوین صنعت رجا چشم‌انداز روشنی را بعد از ورود به بازار سرمایه متصور بوده و به عنوان پیشرو در صنعت حمل و نقل ریلی مسافری کشور ، به دنبال توسعه این بخش است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت حمل و نقل ریلی رجا و شرکت نوین صنعت رجا برای ورود به بازار سرمایه ، پذیرش خود را در شرکت فرابورس در روز جاری به ثبت رساندند .

عضو هیأت مدیره و رئیس کارگروه تخصصی ورود شرکت رجا به بازار سرمایه با اعلام این خبر افزود : خوشبختانه با حمایت‌های هگتا و سازمان تأمین اجتماعی برای افزایش سرمایه رجا و خروج از ماده ۱۴۱ ، شرایط لازم برای ورود به بازار سرمایه کشور برای دو مجموعه شرکت حمل و نقل ریلی رجا و شرکت نوین صنعت رجا فراهم شد .

حسن اسماعیلی با بیان اینکه مقدمات این کار با تشکیل کارگروه تخصصی ورود به بازار سرمایه از تیرماه ۱۳۹۹ آغاز شد ، گفت : راهکارهای افزایش سرمایه، جمع‌آوری و تدوین مستندات، برگزاری چندین جلسه مشاوره ، مذاکره با کارگزاری‌های مختلف ، شناسایی کارگزار واسط و ... از جمله اقدامات این کارگروه برای ورود رجا به بازار سرمایه بود .

عضو هیأت مدیره و مدیر برنامه و بودجه شرکت رجا خاطرنشان کرد : شرکت حمل و نقل ریلی رجا به عنوان بزرگترین شرکت ریلی مسافری ایران با سهم حدود ۵۵ درصدی ناوگان و جابه‌جایی در کشور همچنین ظرفیت بالای انجام فعالیت‌های تعمیراتی و فنی قطارها در شرکت نوین صنعت رجا چشم‌انداز روشنی را بعد از ورود به بازار سرمایه متصور بوده و به عنوان پیشرو در صنعت حمل و نقل ریلی مسافری کشور ، به دنبال توسعه این بخش است .

اسماعیلی از کارگران زحمتکش و بازنشستگان محترم بیمه سازمان تأمین اجتماعی در کشور به عنوان بزرگترین سهامداران این شرکت در شرایط فعلی یاد کرد و گفت : با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امید است با ورود به بازار سرمایه ، شرایط اقتصادی خوبی را برای کلیه سهامداران شرکت ایجاد کنیم .




مطالب مرتبط

عرضه بلیت این قطار برای بازه زمانی ۴ بهمن لغایت ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ از ساعت ۱۱ صبح روز سه‌شنبه ۳ بهمن از طریق وب سایت رجا به نشانی www.raja.ir ، کلیه وب سرویس‌ها و نمایندگی‌های مجاز فروش به متقاضیان آغاز شده است .

|

این رکورد با استفاده از حداکثر امکاناتمان تحقق پیدا کرده است ، بدون آنکه واگن های قابل توجهی به مجموعه ریلی اضافه کنیم .

|

بر اساس آمارها ، حدود نیمی از جابجایی مسافران ریلی ، توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا در قطارهای بین شهری ، حومه‌ای و محلی انجام می‌شود .

|

اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود .

|

امیدواریم با همت و تلاش کارکنان رجا ایام نوروز امسال ، از سال پیش نیز بهتر باشد و بتوانیم خودکشش‌ها را نیز به سایر قطارها اضافه کنیم .

|

نظرات کاربران