در حال بارگذاری ...

آغاز بهره برداری رسمی از ترمینال جدید فرودگاه لامرد از امروز

با برقراری پروازهای جدید ، تعداد پروازهای هفتگی فرودگاه لامرد به ۱۲ سورتی می رسد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر فرودگاه لامرد از آغاز بهره برداری رسمی ترمینال جدید این فرودگاه در اول مهر ماه همزمان با دومین روز هفته دفاع مقدس خبر داد .

سهراب عزیزی عنوان کرد : امروز یکم مهر ماه ساعت ۱۰:۳۰ با ورود هواپیمای شرکت هواپیمایی ایران ایر از شیراز به فرودگاه لامرد ، شاهد بهره برداری از ترمینال جدید فرودگاه با مساحت ۵۵۰۰ مترمربع به عنوان دومین ترمینال فرودگاهی وسیع استان فارس خواهیم بود . این ترمینال پنجم اردیبهشت امسال توسط رییس جمهور افتتاح شد .

مدیر فرودگاه لامرد همچنین عنوان کرد : امروز مهرماه شاهد برقراری پرواز مسیر سیری - لامرد - بندرعباس برای نخستین بار توسط شرکت هواپیمایی قشم ایر خواهیم بود . این پرواز سه شنبه ها با هواپیمای فوکر ۱۰۰ انجام می شود که ساعت ورود آن به فرودگاه لامرد ۱۲:۰۵ و خروج آن نیز ۱۲:۳۵ است .

وی همچنین از برقراری پرواز مسیر دبی - لامرد - دبی از ششم مهر ماه توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر خبر داد و گفت : این پرواز روزهای یکشنبه توسط هواپیمای ATR72 انجام می شود . با برقراری پروازهای جدید ، تعداد پروازهای هفتگی فرودگاه لامرد به ۱۲ سورتی می رسد .

مدیر فرودگاه لامرد همچنین عنوان کرد : ۲۸ مهر گردهمایی مدیران فرودگاه های منطقه جنوب کشور با موضوع هوانوردی عمومی در این فرودگاه برگزار می شود .




مطالب مرتبط

سال گذشته به ترتیب فرودگاه بین المللی مهرآباد با ۱۲ میلیون و ۶۸۵ هزار مسافر در رتبه اول ، فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با ۷ میلیون و ۴۱۵ هزار مسافر در جایگاه دوم و فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز با ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار مسافر در رتبه سوم از نظر تعداد مسافر قرار ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ به حضور سرپرست اداره کل مخابرات ، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی شرکت فرودگاه‌ها ؛ مرکز AFTN و دیتاسنتر ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

|

در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

|

‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

|

نظرات کاربران