در حال بارگذاری ...

برگزاری نشست توسعه راه‌های منتهی به مرزهای کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی

در توسعه شبکه بزرگراهی اولویت با مکان‌هایی است که جریان ترافیک دارد و می‌تواند تا پایانه‌های مرزی و نقاط تولید بار و مرزهای کشور اتصال پیدا کند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، با حضور وزیر راه و شهرسازی ، نشستی با هدف توسعه راه‌های منتهی به مرزهای کشور برگزار شد .

با هدف توسعه راه‌های منتهی به مرز نشستی در این زمینه با حضور محمد اسلامی ، وزیر راه و شهرسازی برگزار شد .

در این نشست که شهرام آدم نژاد ، معاون حمل و امیرمحمود غفاری ، معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی به همراه خیرالله خادمی ، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل و عبدالهاشم حسن‌نیا ، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای حضور داشتند ، در این خصوص بحث و تبادل و نظر شد .

حسن‌نیا ، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حاشیه این جلسه اظهار داشت :‌ در توسعه شبکه بزرگراهی اولویت با مکان‌هایی است که جریان ترافیک دارد و می‌تواند تا پایانه‌های مرزی و نقاط تولید بار و مرزهای کشور اتصال پیدا کند .

وی افزود : در این خصوص در جلسه‌ای که با حضور مقام عالی وزارت و دیگر معاونان مربوطه برگزار شد ، تصمیم‌گیری این بود که اولویت‌ها دسته‌بندی شود و با برگزاری کارگروهی طی دو هفته آینده این کار انجام گیرد .




مطالب مرتبط

با حمایت دولت سیزدهم ، همراهی استاندار و نماینده جنوب استان در مجلس ، همزمان با اعیاد ماه رجب ، ۱۱ کیلومتر از این محور زیر بار ترافیک می رود .

|

بارش باران در استان‌های هرمزگان ، کرمان به ویژه جنوب کرمان ، سیستان و بلوچستان ، ایرانشهر ، کهگیلویه و بویراحمد ، هرمزگان ، خراسان رضوی ، یزد ، بوشهر ، خراسان‌جنوبی ، چهارمحال و بختیاری و آذربایجان‌شرقی دارای بارش باران هستند .

|

با وجود افزایش ترددهای جاده‌ای استان در نوروز ، ترمز تصادفات و تلفات سوانح جاده‌ای کشیده شد . ۸۰ درصد محورهای استان به سامانه‌های هوشمند مجهزند . ۶۰ ترددشمار ، ۱۹ دوربین نظارت تصویری ، ۵۳ سامانه ثبت تخلفات رانندگی ، چهار سامانه توزین حین حرکت و هفت تابلو پیام متغیر فعال است .

|

در مجموع ۵۲ پروژه با اعتبار بالغ بر ۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در استان سمنان آماده بهره‌برداری و یا در حال انجام عملیات اجرایی است .

|

ناوگان‌های عمومی برون شهری در شهرهای آستارا ، انزلی و آستانه به‌ترتیب بیشترین تعداد بازدید را داشته‌اند و خوشبختانه طی ایام نوروز ۱۴۰۳، ناوگان عمومی مسافربری در راه‌های برون‌شهری گیلان ، حادثه منجر به فوت و جرح نداشته‌است .

|

نظرات کاربران