در حال بارگذاری ...
  • اقدامات انجام شده توسط راهداری در محورهای پرتردد استان کرمانشاه

    ۶۵ مورد ایمن سازی و آشکارسازی دماغه ها و دوربرگردان ها در طول محور انجام شده است . تعمیر و نوکوبی گاردریل به طول ۶۰ کیلومتر همچنین دو کیلومتر نیز نصب نیوجرسی انجام شده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اقدامات انجام شده در حوزه راهداری برای آماده سازی محورهای پر تردد ، استان کرمانشاه را تشریح کرد .

    فریبرز کرمی اظهار کرد : در محورهای حوزه استحفاظی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اقداماتی از جمله روکش آسفالت لایه نهایی به طول ۱۹ کیلومتر ، یک کیلومتر روکش آسفالت لایه رگلاژی و ۱۸ کیلومتر لکه گیری آسفالت انجام شده است .

    وی از انجام ۲۱۸ کیلومتر چاله پرکنی و لکه گیری ، به صورت امانی در سطح محورهای استان خبر داد و گفت : ۶۰۰ کیلومتر خط کشی محورهای بزرگراهی و اصلی انجام شده و ۲۵۰ متر مربع تابلوی اطلاعات نصب شده است .

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با بیان اینکه ۲۴ کیلومتر اجرای فوگسیل انجام شده بود ، گفت : ۳۴ هزار و ۸۳۳ تن آسفالت مصرف شده بود .

    کرمی از نصب ۴ هزار و ۶۰۰ عدد علائم ایمنی و مسیر نماهای کامپوزیت خبر داد و گفت : ۶۵ مورد ایمن سازی و آشکارسازی دماغه ها و دوربرگردان ها در طول محور انجام شده است . تعمیر و نوکوبی گاردریل به طول ۶۰ کیلومتر همچنین دو کیلومتر نیز نصب نیوجرسی انجام شده است .

    وی از تعمیر و نگهداری چراغ‌های چشمک‌زن به تعداد ۱۸۰۰ خانه چراغ و تعمیر و نگهداری مسیر روشنایی به طول ۱۴۶ کیلومتر خبر داد . ‌




    مطالب مرتبط

    درزگیری و اجرای لایه حفاظتی آسفالت به طول ۳۰ کیلومتر و اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال یکی از اقدامات ارزشمند در حوزه راهداری بوده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فردوس از لکه گیری بیش از ۱۶۵ هزار مترمربع لکه گیری و درزگیری در سطح جاده های ...

    |

    هر سال به صورت مستمر میزان وقوع حوادث در نقاط مختلف محورهای مواصلاتی شهرستان پایش شده و نقاطی که میزان تصادفات آن بیشتر باشد به عنوان نقاط پرحادثه ثبت و در برنامه اصلاح قرار می‌گیرد .

    |

    ظرفیت‌های بسیار خوبی در موضوع مشارکت بخش‌های خصوصی و مردمی خصوصاً مشارکت خیرین در حوزه ساخت راه‌ها در استان وجود دارد که خوشبختانه به درستی از این ظرفیت در راستای وظایف سازمانی استفاده شده است .

    |

    گشت های راهداری برای جلوگیری از تعدی به حریم راه ها بطور مستمر در سطح راه ها فعالند و سامانه ۱۴۱ نیز در اختیار کاربران جاده ای قرار دارد تا در صورت مشاهده هرگونه خلف حریم راه ها و مشکلات جاده ای ؛ اطلاع رسانی شود و رسیدگی های استانی و کشوری موضوعات مربوطه صورت گیرد .

    |

    نظرات کاربران