در حال بارگذاری ...

برگزاری نشست مجمع عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به صورت ویدئو کنفرانس

به گزارش پرتال حمل و نقل ، نشست مجمع عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با حضور مهندس آدم نژاد معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی و اعضای هیئت مدیره این شرکت و نمایندگان مجمع به صورت مجازی برگزار شد .

در این جلسه جناب آقای مهندس آدم‏ نژاد ضمن تقدیر از عملکرد این شرکت از زمان شیوع و همه‏ گیری بیماری کرونا اظهار داشت : علی‏رغم آسیب‏ پذیری بخش حمل و نقل در سال جاری ، شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ، از همه امکانات و ظرفیت‏ها جهت ارائه خدمات شایسته و پاسخ‏گویی مناسب به هم‏وطنان و کاربران بخش حمل و نقل هوایی استفاده نمود .

ایشان از تلاش های شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)  در بخش امور اقتصادی ، مانند افتتاح ترمینال گالری سلام ، احداث و بهره‏ برداری از انبار گمرکی منطقه آزاد و دریافت کد اختصاصی گمرک و استقرار آن و تبادل تفاهم نامه همکاری میان وزارت راه و شهرسازی و دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد نیز قدردانی کردند .

براساس این گزارش ، محمدمهدی کربلائی ، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) هم اولویت اصلی  این شرکت را تقویت موقعیت کشور در شبکه حمل و نقل هوائی بین المللی ، افزایش درآمد ناشی از ترانزیت و حمل و نقل کالا و مسافر ، اشتغال مولد و تبدیل‌شدن به قطب اول حمل و نقل بار منطقه و قطب دوم حمل و نقل مسافر و ایجاد منطقه آزاد تجاری و منطقه ویژه اقتصادی اعلام نمودند .

در ادامه هوشنگ یاورپور ، معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت شهر فرودگاهی نیز گزارش مقایسه ای عملکرد شرکت با اهداف کمی و پیش بینی شده سال ۱۳۹۸ را ارائه نمود و سپس گزارش حسابرسی مستقل به مجمع عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) قرائت شد و در نهایت ، صورت های مالی سال ۱۳۹۸ مورد تأیید قرار گرفت .




مطالب مرتبط

         

|

         

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان کرد : در ایام تعطیلات عید فطر نیز حدود ۱۰۰۰ پرواز انجام شده و هیچ پروازی در این چند ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سعید چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در نشست خبری اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه سفرهای نوروزی به ...

|

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و تیم همراه ضمن بازدید از ترمینال‌های یک و سلام با جمعی از مسافرین گفت‌وگو کردند و در پایان بر سر مزار شهید گمنام در ترمینال سلام حاضر شدند و ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند .

|

نظرات کاربران