در حال بارگذاری ...

برقراری مجدد پروازهای شرکت هما به استانبول از چهارم مهرماه

مسافران در پروازهای ورودی به استانبول ، می‌بایست در محدوده‌ی ۷۲ ساعت مانده به پرواز اقدام به انجام آزمایش PCR نموده و نتیجه آن را هنگام ورود به فرودگاه استانبول به ماموران بهداشت آن کشور ارائه کنند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مجوز برقراری مجدد پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به شهر استانبول ترکیه صادر شد .

بر اساس مذاکرات به عمل آمده بین دو کشور ایران و ترکیه ، مجوز پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به فرودگاه استانبول صادر شد .

این پرواز در روز چهارم مهرماه سال جاری با شماره پرواز ۷۱۹ در ساعت ۱۲ و ۱۰ دقیقه از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد فرودگاه استانبول انجام می‌شود .

هموطنان برای خرید بلیت این پرواز می‌توانند به سایت https://ebooking.iranair.com مراجعه و یا با شماره تلفن ۴۶۶۲۱۸۸۸ دفتر فروش تلفنی "هما" تماس حاصل کنند .

شایان ذکر است مسافران در پروازهای ورودی به استانبول ، می‌بایست در محدوده‌ی ۷۲ ساعت مانده به پرواز اقدام به انجام آزمایش PCR نموده و نتیجه آن را هنگام ورود به فرودگاه استانبول به ماموران بهداشت آن کشور ارائه کنند .




مطالب مرتبط

برنامه تامین هواپیما طبق روال گذشته در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت .

|

         

|

         

|

ناوگان مورد استفاده در مسیرهای اروپایی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اتحادیه اروپا ؛ به صورت مستمر تحت این نظارت و بازرسی قرار دارد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان در نامه‌ای به مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما ضمن تشکر و قدردانی بابت ...

|

نظرات کاربران