در حال بارگذاری ...

پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی در پروژه احداث کنارگذر شهر ایوان

طول این پروژه ۹ کیلومتر است که هم‌اکنون ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت : در صورت تأمین اعتبار این پروژه تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید .

جغتایی ، رئیس امور پایش ، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور از کنارگذر شهر ایوان بازدید و بر تسریع احداث این پروژه تاکید شد .

علی‌‌اصغر کاظمی ، مدیرکل راه و شهرسازی ایلام این دستگاه اجرایی نیز در جریان این بازدید گفت : طول این پروژه ۹ کیلومتر است که هم‌اکنون ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

او افزود : با توجه به رفع معارضان محلی ، هم‌‌اکنون عملیات اجرایی آن تسریع شده و در صورت تزریق اعتبار هم برای پرداخت مطالبات معارضان و هم برای عملیات اجرایی پیش‌‌بینی می‌‌شود تا سال آینده ، شاهد بهره‌‌‌برداری از این طرح که اهمیت زیادی به لحاظ رفع گره ترافیکی شهر ایوان و همچنین تسهیل تردد زائرین عتبات عالیات دارد باشیم .




مطالب مرتبط

راهسازی قطعه رانشی سال گذشته برای تردد ایام اربعین به صورت موقت زیر بار ترافیک قرار گرفت و تا کنون به علت تردد زیاد محور با توجه به موقعیت جغرافیایی و زیارتی منطقه زیر بار ترافیک قرار داشت ؛ اما برای عملیات تکمیلی آن می‌بایست تردد به صورت موقت در این قسمت به جاده قبلی منتقل ...

|

با زیر بار ترافیک قرار گرفتن این تونل تقریباً تمامی مسیر ایلام به مهران چهار خطه شده و یکی از پر حادثه ترین نقاط جاده ای استان حذف می‌شود .

|

این طرح هفت کیلومتر مسیر مرکز استان ایلام به شهرستان سیروان را کوتاه می کند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، با پایان عملیات آسفالت چهارخطه خروجی شهر آبدانان به سمت مورموری زیر بارترافیک قرار می گیرد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ میعاد صالحی به ماده ۱۲ که حدود ۸ سال از آن می‌گذرد ، اشاره کرد و گفت : این موضوع در طول سنوات مختلف به دلایل ...

|

نظرات کاربران