در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی در پروژه احداث کنارگذر شهر ایوان

    طول این پروژه ۹ کیلومتر است که هم‌اکنون ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت : در صورت تأمین اعتبار این پروژه تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید .

    جغتایی ، رئیس امور پایش ، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور از کنارگذر شهر ایوان بازدید و بر تسریع احداث این پروژه تاکید شد .

    علی‌‌اصغر کاظمی ، مدیرکل راه و شهرسازی ایلام این دستگاه اجرایی نیز در جریان این بازدید گفت : طول این پروژه ۹ کیلومتر است که هم‌اکنون ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

    او افزود : با توجه به رفع معارضان محلی ، هم‌‌اکنون عملیات اجرایی آن تسریع شده و در صورت تزریق اعتبار هم برای پرداخت مطالبات معارضان و هم برای عملیات اجرایی پیش‌‌بینی می‌‌شود تا سال آینده ، شاهد بهره‌‌‌برداری از این طرح که اهمیت زیادی به لحاظ رفع گره ترافیکی شهر ایوان و همچنین تسهیل تردد زائرین عتبات عالیات دارد باشیم .




    مطالب مرتبط

    با زیر بار ترافیک قرار گرفتن این تونل تقریباً تمامی مسیر ایلام به مهران چهار خطه شده و یکی از پر حادثه ترین نقاط جاده ای استان حذف می‌شود .

    |

    این طرح هفت کیلومتر مسیر مرکز استان ایلام به شهرستان سیروان را کوتاه می کند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، با پایان عملیات آسفالت چهارخطه خروجی شهر آبدانان به سمت مورموری زیر بارترافیک قرار می گیرد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ میعاد صالحی به ماده ۱۲ که حدود ۸ سال از آن می‌گذرد ، اشاره کرد و گفت : این موضوع در طول سنوات مختلف به دلایل ...

    |

    افتتاح کامل تونل کبیرکوه منوط به اجرای سیستم روشنایی و تهویه بوده که نیازمند تأمین اعتبار است و انتظار داریم وزیر کشور در این زمینه پیگیری لازم را در دستور کار قرار دهند تا در سفر آینده رئیس جمهوری به استان شاهد بهره برداری از این پروژه عظیم ملی باشیم .

    |

    نظرات کاربران