در حال بارگذاری ...

احداث یک دستگاه پل در محور هنجن - فریزهند شهرستان نطنز

این پروژه با همت راهداران و با ماشین‌آلات شهرستان به‌‌صورت امانی اجرا شد و ظرف مدت ۴ روز به اتمام رسید .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای شهرستان نطنز از احداث یک دستگاه پل در محور هنجن - فریزهند خبر داد .

حسن کریم‌زاده ، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌‌ای شهرستان نطنز ، اظهار‌کرد : بررسی کارشناسان و تجربه سال‌های اخیر نشان داد که پل فعلی در این محور در زمان بروز حوادثی چون سیلاب نمی‌تواند به مهار بحران کمک کند . این پل در گلوگاه جاده قرار داشت و در زمان بروز حوادثی چون سیل به سرعت مسدود می‌شد .

رئیس اداره راهداری وحمل و نقل جاده‌‌‌ای شهرستان نطنز ، با بیان اینکه راهداران ضمن بهسازی پل کنونی نسبت‌‌ به احداث پل جدید با مشخصات فنی بالاتر اقدام کردند ، گفت : پل جدید احداث‌‌شده می‌تواند در زمان بروز سیلاب به مدیریت بحران کمک کند .

کریم‌زاده تصریح کرد : این پروژه با همت راهداران و با ماشین‌آلات شهرستان به‌‌صورت امانی اجرا شد و ظرف مدت ۴ روز به اتمام رسید .




مطالب مرتبط

این تفاهم‌نامه امروز بین سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و سازمان منطقه آزاد قشم با موضوع احداث ، تعریض ، بهسازی ، ایمن‌سازی و بهره‌برداری از معابر اصلی و فرعی سطح جزیره منعقد شد .

|

با توجه به قول مساعد پیمانکاران مرتبط تعداد ۱۴ دستگاه از کامیون‌های بنز مدل ۶۲ و ۶۳ که پتانسیل خوبی برای عملیات راهداری استان است ، تا دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد .

|

امید است با تلاش هرچه بیشتر همکاران راهداری در سراسر استان پروژه‌های نیمه کاره به پایان رسیده و در اختیار مردم قرار بگیرند .

|

بیشترین خسارت وارده در محورهای روستایی پرجور ، سردآبرود ، چاره ، پلنگ آبرود و میرنا بوده که در حال حاضر با استقرار اکیپ های راهداری ، محورهای مذکور در حال پاکسازی و بازگشایی راه دسترسی هستند .

|

زه کشی ، لایروبی و پاکسازی این تعداد پل و آبرو در استان توسط ۹ اکیپ راهداری در قالب ۳۰ نفر اجرایی شده است .

|

نظرات کاربران