در حال بارگذاری ...
  • برقراری پرواز یزد - زاهدان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

    هم اکنون در مسیرهای داخلی پروازهای فرودگاه بین المللی آیت الله صدوقی یزد به مقاصد تهران ، بندرعباس ، اهواز ، تبریز ، کیش و مشهد برقرار است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد گفت : پرواز یزد - زاهدان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شرکت هواپیمایی آسمان از پنجم مهرماه انجام می‌شود .

    عباس محمدی با اعلام این خبر گفت : این پرواز روزهای شنبه و سه شنبه هرهفته با هواپیمای فوکر ۱۰۰ توسط شرکت هواپیمایی آسمان انجام می شود . این هواپیما در روز های شنبه ساعت ۱۸:۳۰ عصر و روزهای سه شنبه ساعت ۷:۲۰ صبح فرودگاه بین المللی یزد را به مقصد زاهدان ترک می‌کند.

    وی بیان کرد : همچنین این پرواز در روزهای شنبه ساعت ۲۰:۳۰ شب و روزهای سه شنبه ساعت ۹:۲۰ صبح از فرودگاه زاهدان راهی فرودگاه بین المللی یزد می شود .

    هم اکنون در مسیرهای داخلی پروازهای فرودگاه بین المللی آیت الله صدوقی یزد به مقاصد تهران ، بندرعباس ، اهواز ، تبریز ، کیش و مشهد برقرار است .




    مطالب مرتبط

    شرکت هواپیمایی آسمان برای انجام این پرواز از هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ استفاده می‌کند .

    |

    با برقراری مسیرهای جدید پروازهای مشهد - زاهدان - مشهد روزانه و در روز پنجشنبه دو سورتی پرواز در این مسیر داریم . درصدد هستیم پرواز در مسیرهای مورد نیاز فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان را برقرار کنیم .

    |

    در ۶ ماه اول سال جاری ۱۲۴ پرواز خارجی در فرودگاه بین المللی یزد نشست و برخاست داشته که نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته ۳۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد .

    |

    این عملیات که متشکل از یک تیم هوایی و دو تیم زمینی شامل مهندسین الکترونیک هواپیمایی فرودگاه یزد بود در طی زمانی بالغ بر ۵ ساعت انجام شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر فرودگاه آبادان از افزایش پروازهای فرودگاه آبادان به اصفهان و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی کارون خبر داد .

    |

    نظرات کاربران