در حال بارگذاری ...

بهره برداری از راه اصلی قزوین - الموت - تنکابن تا پایان دولت دوازدهم

در خصوص راه اصلی قزوین – الموت – تنکابن ، احداث این طرح به طول ۱۶۴ کیلومتر از مصوبات سفر مقام معظم رهبری است که به عنوان یک راه ارتباطی جدید بین جنوب و شمال ارتفاعات البرز به راه های شریانی کشور اضافه می شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، جانشین وزیر راه و شهرسازی در ستاد راهبردی سال جهش تولید از دو پروژه مهم آزادراهی جاده ای این وزارتخانه بازدید کرد .

امیرمحمود غفاری ، معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی و همچنین جانشین وزیر در ستاد راهبردی سال جهش تولید در خصوص بازدید از آزادراه کنارگذر جنوبی تهران و راه اصلی قزوین – الموت – تنکابن به عنوان دو طرح آزادراهی مهم این وزارتخانه در سال جهش تولید ، اظهار داشت : این بازدیدها در راستای پایش طرح های وزارت راه و شهرسازی در سال جهش تولید انجام گرفت .

وی ادامه داد : آزادراه کنارگذر جنوبی تهران با ۱۵۸ کیلومتر طول در سال جاری افتتاح خواهد شد . با بهره برداری از این طرح ضمن کمتر شدن هزینه سوخت ، زمان سفر برای خودروهای سنگین تا ۱۱۰ دقیقه کاهش یافته و ترافیک مسیر قزوین – کرج – کمربندی آزادگان تهران را تسهیل خواهد کرد .

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد : در خصوص راه اصلی قزوین – الموت – تنکابن ، احداث این طرح به طول ۱۶۴ کیلومتر از مصوبات سفر مقام معظم رهبری است که به عنوان یک راه ارتباطی جدید بین جنوب و شمال ارتفاعات البرز به راه های شریانی کشور اضافه می شود .

وی افزود : با بهره برداری از این طرح ، بار ترافیک مسیرهای پرتردد به استان مازندران تسهیل و ضمن کمتر شدن مدت زمان سفر ، مصرف سوخت و هزینه های تردد کاهش چشمگیری را به دنبال خواهد داشت . این طرح تا محدوده الموت به طول ۶۲ کیلومتر پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد داشته و تا پایان دولت دوازدهم افتتاح خواهد شد . 




مطالب مرتبط

۱۶ پروژه هوایی با ارزش ۸۶۸ میلیارد تومان و ۶.۵ میلیون یورو در زمینه‌های توسعه ترمینال ، خرید و نصب تجهیزات در فرودگاه‌های کشور تا پایان امسال به بهره برداری می رسند .

|

در دولت سیزدهم ظرفیت کانتینری بنادر بازرگانی کشور به ۷۰۰ هزار TEU افزایش یافت . این دستاورد مهم در حالی به دست آمد که ظرفیت کانتینری بنادر بازرگانی کشور در ابتدای سال ۱۴۰۰ در رقم ۸ میلیون TEU قرار داشت و در پایان آبان ماه سال ۱۴۰۲ این ظرفیت در رقم ۸.۷ میلیون TEU قرار گرفت که افزایش ...

|

نظرات کاربران