در حال بارگذاری ...
  • بهره برداری از راه اصلی قزوین - الموت - تنکابن تا پایان دولت دوازدهم

    در خصوص راه اصلی قزوین – الموت – تنکابن ، احداث این طرح به طول ۱۶۴ کیلومتر از مصوبات سفر مقام معظم رهبری است که به عنوان یک راه ارتباطی جدید بین جنوب و شمال ارتفاعات البرز به راه های شریانی کشور اضافه می شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، جانشین وزیر راه و شهرسازی در ستاد راهبردی سال جهش تولید از دو پروژه مهم آزادراهی جاده ای این وزارتخانه بازدید کرد .

    امیرمحمود غفاری ، معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی و همچنین جانشین وزیر در ستاد راهبردی سال جهش تولید در خصوص بازدید از آزادراه کنارگذر جنوبی تهران و راه اصلی قزوین – الموت – تنکابن به عنوان دو طرح آزادراهی مهم این وزارتخانه در سال جهش تولید ، اظهار داشت : این بازدیدها در راستای پایش طرح های وزارت راه و شهرسازی در سال جهش تولید انجام گرفت .

    وی ادامه داد : آزادراه کنارگذر جنوبی تهران با ۱۵۸ کیلومتر طول در سال جاری افتتاح خواهد شد . با بهره برداری از این طرح ضمن کمتر شدن هزینه سوخت ، زمان سفر برای خودروهای سنگین تا ۱۱۰ دقیقه کاهش یافته و ترافیک مسیر قزوین – کرج – کمربندی آزادگان تهران را تسهیل خواهد کرد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد : در خصوص راه اصلی قزوین – الموت – تنکابن ، احداث این طرح به طول ۱۶۴ کیلومتر از مصوبات سفر مقام معظم رهبری است که به عنوان یک راه ارتباطی جدید بین جنوب و شمال ارتفاعات البرز به راه های شریانی کشور اضافه می شود .

    وی افزود : با بهره برداری از این طرح ، بار ترافیک مسیرهای پرتردد به استان مازندران تسهیل و ضمن کمتر شدن مدت زمان سفر ، مصرف سوخت و هزینه های تردد کاهش چشمگیری را به دنبال خواهد داشت . این طرح تا محدوده الموت به طول ۶۲ کیلومتر پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد داشته و تا پایان دولت دوازدهم افتتاح خواهد شد . 




    مطالب مرتبط

    معافیت مالیاتی سود آورده نقدی شرکت‌‌های سرمایه‌‌گذار در تامین منابع مالی پروژه‌‌های حمل و نقلی

    معافیت مالیاتی سود آورده نقدی شرکت‌‌های سرمایه‌‌گذار در تامین منابع مالی پروژه‌‌های حمل و نقلی

    با هدف حمایت از سرمایه گذاری در حوزه حمل و نقل و ارائه مشوق های قانونی موجود ، حسب دستور وزیر راه و شهرسازی پس از آخرین نشست هم اندیشی با انجمن شرکت های راهسازی ایران ، این معاونت در قالب لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم ، پیشنهاد اصلاح ماده ۱۳۸ مکرر قانون مذکور و تصریح شمول ...

    |

    برگزاری سومین جلسه بررسی راهکارهای تامین مالی طرح های عمرانی بخش و حمل و نقل کشور

    برگزاری سومین جلسه بررسی راهکارهای تامین مالی طرح های عمرانی بخش و حمل و نقل کشور

    با عنایت به وجود ظرفیت های قانونی مهم از جمله ماده (۵۶) قانون الحاق (۱) و بند (۶) تبصره (۱۹) قانون بودجه سال جاری می توان از ظرفیت بالای تأمین مالی از طریق سرمایه بخش غیر دولتی و همین طور شبکه بانکی کشور استفاده کرد .

    |

    نظرات کاربران