در حال بارگذاری ...

تزریق اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومانی برای احداث باند دوم پروژه محور اردبیل – سرچم

مبلغ ۲۰ میلیارد تومان از محل مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان اردبیل برای احداث باند دوم محور اردبیل – سرچم تخصیص یافته است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان برای احداث باند دوم پروژه محور اردبیل – سرچم در سال جاری خبر داد .

محبوب حیدری با اعلام این مطلب اظهار کرد : با تلاش و همت استاندار اردبیل ، نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی ، ریاست برنامه و بودجه استان اردبیل و اداره کل راه و شهرسازی استان جهت تسریع روند عملیات اجرایی احداث باند دوم پروژه محور اردبیل – سرچم مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار از محل پروژه های ویژه ، مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان و پیوست بودجه سال ۹۹ از اول سال جاری تا به حال ابلاغ شده است .

وی ادامه داد : از محل پروژه های ویژه سال ۹۹ مبلغ ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث باند دوم محور اردبیل – سرچم از سوی نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه ۱۰۰ درصد به خزانه ابلاغ شد تا پس از تامین اعتبار و ابلاغ خزانه به شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور جهت تسریع در روند عملیات اجرایی به این پروژه تزریق شود . مبلغ ۲۰ میلیارد تومان از محل مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان اردبیل برای احداث باند دوم محور اردبیل – سرچم تخصیص یافته است .

حیدری گفت : از محل اعتبارات پیوست قانون بودجه سال ۹۹ هم مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به این پروژه احتصاص یافته که حاصل همکاری های جمعی در سایه همت استاندار اردبیل ، نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی ، ریاست برنامه و بودجه استان اردبیل و اداره کل راه و شهرسازی استان اتفاق افتاده و امیدوارم شاهد تحولات چشمگیری در بحث توسعه راه ها و بزرگراه های استان در آینده نزدیک باشیم.

حیدری از آغاز عملیات اجرایی احداث باند دوم سرچم به اردبیل به طول ۴۰ کیلومتر خبر داد و افزود : عملیات اجرایی احداث باند دوم سرچم به اردبیل به طول ۴۰ کیلومتر از محل تقاطع سه راهی سرچم به سمت اردبیل با برآورد اولیه ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل ماده ۵۶  با حضور مقامات کشوری و استانی هفته آینده آغاز خواهد شد .




مطالب مرتبط

حسن طرح‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور این بود که تخصیص اعتبارات حوزه راه‌سازی در اولویت باشد و علاوه بر آن هم کمک بیشتری در تامین اعتبار بیمارستان نجف‌زاده و مجتمع‌های فرهنگی و هنری شده است ، به طوری‌که سه مورد از این مجتمع‌ها آماده بهره‌برداری است .

|

در سال‌های اخیر توجه مدیریت ارشد استان به این بخش معطوف شده و این رقم با بهره‌برداری از ۵۲ کیلومتر شبکه بزرگراهی در سال گذشته به ۲۷ درصد رسیده که تا پایان امسال با افتتاح دست‌کم ۶۰ کیلومتر دیگر ، به ۳۰ درصد برخورداری خواهد رسید .

|

نظرات کاربران