در حال بارگذاری ...

برگزاری جلسه کارگروه صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در فرودگاه مشهد

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی از برگزاری جلسات کارگروه سلامت اداری و مبارزه با فساد و کارگروه صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در فرودگاه مشهد خبر داد .

محمود امانی بنی از  برپایی دو کارگروه با عناوین «سلامت اداری و مبارزه با فساد» و کارگروه «حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع» در فرودگاه مشهد خبر داد . نخستین جلسه کارگروه ، سلامت اداری و مبارزه با فساد نام داشت که با حضور معاون محترم توسعه مدیریت و منابع و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منظور شفاف سازی و ارتقاء سلامت اداری در سطح اداره کل برگزار شد .

امانی بنی اظهار کرد : در این جلسه ضمن ارائه گزارش از اقدامات کمیته و کارگروه سلامت اداری و مبارزه با فساد در سال ۱۳۹۸ ، بر لزوم ایجاد بستر مناسب برای آگاه سازی و اطلاع رسانی به مراجعان جهت جلوگیری از فساد تاکید شد . در این جلسه مقرر شد ، تمامی ادارات و دوایر اداره کل در جهت شناسایی گلوگاه‌های فساد اهتمام ورزیده و در جهت رفع آن اقدام کنند .

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی با اشاره به دومین جلسه کارگروه با عنوان «حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع» که در محل اداره امور ترمینال‌های فرودگاه مشهد برگزار شد ، اظهار کرد : در این نشست ، اعضای کارگروه ضمن تبیین و تشریح وظایف کلیه نمایندگان واحدهای مختلف فرودگاهی ، پیگیری جدی حقوق مسافران و شهروندان و ارایه خدمات مطلوب و بهینه به مسافران و زائران  را خواستار شدند .

امانی بنی گفت : در این جلسه ، نصب فوری تابلوهای منشور حقوق مسافران در کلیه ترمینال‌ها ، برنامه‌ریزی مدون جهت سهولت خدمات‌دهی مناسب به معلولان و افراد توانخواه ، پیگیری نصب دستگاه‌های نظر سنجی در نقاط مختلف فرودگاه به تصویب رسید .




مطالب مرتبط

در فرودگاه مشهد طرح‌های مهمی اجرا شد که طرح توسعه فرودگاه از آن جمله است . با بهره‌برداری از طرح توسعه ترمینال داخلی فرودگاه مشهد ۲۰ هزار مترمربع به فضای این ترمینال افزوده شد و گستره آن به ۵۷ هزار مترمربع رسید . این طرح با رویکرد افزایش کیفیت خدمات‌دهی به زائران و مسافران با ...

|

در نوروز ۱۴۰۳ ، کاملاً متفاوت و با حال و هوای شاد به استقبال مسافران و زائران رضوی رفتیم که سبب جلب رضایت یکایک مسافران داخلی و خارجی شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، اولین نشست ممیزی و سنجش سطح خدمات فرودگاهی با حضور سرپرست دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها در ...

|

جدا کردن ورودی و خروجی فرودگاه و افزایش ظرفیت ترمینال‌های آن به افزایش کیفیت خدمات در فرودگاه ها کمک خواهد کرد ، طرح توسعه ترمینال چندی قبل در فرودگاه اهواز و امروز در فرودگاه مشهد بهره برداری شد ، در این راستا افزایش ظرفیت ترمینال‌های فرودگاه‌های دیگر کشور نیز در دست اجرا ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای خدمت‌رسانی به ۱۷ میلیون مسافر در بخش حمل و نقل ، گفت : ...

|

نظرات کاربران