در حال بارگذاری ...

تاکید وزیر راه و شهرسازی بر تسریع در احداث راه‌ اصلی قزوین - الموت - تنکابن

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی در ساختمان دادمان با مجمع نمایندگان استان قزوین دیدار و گفتگو کرد و به بررسی مسائل و مشکلات استان و همچنین پیگیری و تعیین تکلیف تصمیماتی که در سفر ماه گذشته به استان قزوین داشت ، پرداخت .

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی شب گذشته ۲۴ شهریور با مجمع نمایندگان استان قزوین دیدار و گفتگو کرد .

در این نشست ، جمع بندی و تعیین تکلیف سفر اسلامی ، وزیر راه و شهرسازی به استان قزوین انجام و مشکلات و مسائل استان توسط نمایندگان به بحث و تبادل نظر گذاشته شد . موضوعات مورد بحث در این نشست که در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی انجام شد ، شامل احداث و آسفالت راه های روستایی استان ، تسریع در احداث راه اصلی قزوین - الموت - تنکابن و تعیین تکلیف راه اصلی قزوین - الموت - کلاچای در استان گیلان ، تعیین تکلیف طرح جامع و تفصیلی شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت از جمله معلم کلایه ، رازمیان ، نرجه ، شال ، ضیاء آباد ، سگزآباد و ارداق ، ساماندهی وضعیت فعلی راه آهن در شهر تاکستان و دوخطه شدن راه آهن ، رسیدگی به جاده های مناطق محروم استان از جمله طارم و الموت و پیگیری مکاتبات نمایندگان بویین زهرا و تاکستان بود .

همچنین ، تامین ماشین آلات برای مناطق کم برخوردار و کوهستانی استان ، تسریع در پروژه های بازآفرینی استان و تسریع در تخصیص زمین و فراخوان برای تامین اماکن عمومی از دیگر موارد مورد بحث و بررسی در این نشست بود .

معاونان وزیر ، مهران کفاش معاون حقوقی ، امور مجلس و استان ها ، مهدی عبوری مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران ، علی نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، عبدالهاشم حسن نیا مدیرعامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، سیدقاسم بی نیاز رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی ، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین ، فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین ، مبارک قدم مدیر کل راه و شهرسازی استان ، حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای در جلسه حضور داشتند .

سیاهکلی نماینده قزوین ، آبیک ، البرز ، محمدبیگی نماینده قزوین و آبیک و البرز ، عباسپور نماینده بویین‌زهرا ، رحمانی نماینده تاکستان از جمله نمایندگان استان بودند که در نشست ساختمان دادمان حضور به هم رساندند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را بسیار مهم و راهبردی عنوان کرد و ضمن قدردانی از تحقق بخش زیادی ...

|

این طرح به منظور ارتقا ایمنی سفرهای برون‌شهری نوروزی و کاهش سوانح رانندگی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های سازمانی و فراسازمانی پیش بینی شده است که از ۲۵ اسفند سال‌جاری لغایت ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ به مدت ۱۸ روز اجرا خواهد شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان با اعتباری بالغ بر ۳۵ هزار و ۹۵۳ میلیارد ریال با حضور وزیر راه و ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سال آینده نگاه ویژه‌ای به بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی و رفع نقاط پرتصادف وجود خواهد شد و وزارت راه و شهرسازی اهتمام ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به تردد بیش از ۲۲ هزار ناوگان از مرز اینچه برون طی ۸ ماهه سال جاری ، گفت : به ...

|

نظرات کاربران