در حال بارگذاری ...

پیگیری تسهیل امور سرمایه گذاران بخش خصوصی در بندر امام خمینی (ره)

پیگیری روند تکمیل پروژه بهسازی و تعریض بزرگراه مجتمع بندری امام خمینی (ره) و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های آماده بهره‌برداری شامل چهار باب انبارهای نگهداری و ذخیره کالاهای اساسی که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث شده است از دیگر بخش های سفر یک روزه مدیرعامل سازمان بنادر است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در سفر یک روزه خود به استان خوزستان از پروژه‌های عمرانی ، سرمایه‌گذاری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های آماده بهره برداری در مجتمع بندری امام خمینی (ره) بازدید می کند .

عادل دریس ؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت : قرار است محمد راستاد ؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از روند پیشرفت پروژه‌های در دست احداث در بنادر خوزستان بازدید کند . در بازدید و بررسی وضعیت پروژه های تعریف شده در بندر امام (ره) و در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی ، بنا شده آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌های احداث رمپ و لوپ تقاطع غیر همسطح و جاده کمربندی بندر امام (ره) به آبادان که با پیشرفت مطلوبی در حال تکمیل است ، مورد بررسی قرار گیرد .

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان تصریح کرد : پیگیری روند تکمیل پروژه بهسازی و تعریض بزرگراه مجتمع بندری امام خمینی (ره) و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های آماده بهره‌برداری شامل چهار باب انبارهای نگهداری و ذخیره کالاهای اساسی که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث شده است از دیگر بخش های سفر یک روزه مدیرعامل سازمان بنادر است .

وی با اشاره به توجه ویژه سازمان بنادر و دریانوردی به حفظ ، مرمت و ارتقای زیرساخت‌های بندری و اجرای پروژه تعمیرات اساسی اسکله ۲۷ تا ۳۴ در مجتمع بندری امام (ره) ، خاطرنشان کرد : بازدید از میزان پیشرفت این پروژه مهم عمرانی از دیگر بخش‌های برنامه بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی است .

دریس افزود : مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در ادامه‌ بازدید خود ، وضعیت پایانه‌های تخلیه و بارگیری کالاهای متفرقه ، کالای اساسی و بخش ریلی بندر امام (ره) را رسیدگی خواهد کرد . برگزاری نشست مشترک با مدیران اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان و بررسی مشکلات برخی از قراردادهای سرمایه‌گذاری ، نیز در دستور کار مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی قرار گرفته است .

 




مطالب مرتبط

فرآیند تحویل و تحول پایانه مواد معدنی در نشست مشترک مدیران شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی و اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان مورد بررسی و چارچوب آن تعیین شد .

|

با کشف تخلف توسط حراست و پیگیری‌های دادستان شهرستان ، اداره اطلاعات ، قوه قضاییه و اطلاعات سپاه ، همه توانمان برای بازگرداندن مبلغ مذکور و برخورد قاطع با فرد متخلف به کار گرفته می شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، عملیات اجرای شبکه برق فشار متوسط و روشنایی جاده کمربندی بندر امام خمینی(ره) به آبادان با هدف کاهش تصادفات و رعایت الزامات و ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان اعلام کرد : مجموع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در منطقه ویژه اقتصادی ...

|

در سال گذشته اخذ مجوز انعقاد قرارداد به ارزش ۷۰ هزار و ۴۰۴ میلیارد ریال و انعقاد تفاهم‌نامه‌های سرمایه‌گذاری با شرکت‌های بخش خصوصی به ارزش ۳۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در بندر امام خمینی(ره) انجام شد .

|

نظرات کاربران