در حال بارگذاری ...
  • فراخوان برای احداث ۱۶ کیلومتر از پروژه جدید (قطعه دوم) محور فیروزکوه – سمنان

    ۹۰ درصد جاده در منطقه تپه ماهوری و ۱۰ درصد در منطقه کوهستانی باید ساخته شود و ۴۳ پل تعریض کوچک نیز در مسیر ساخت آن موجود است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، ۱۶ کیلومتر پروژه جدید (قطعه دوم) محور فیروزکوه – سمنان با هدف شناسایی تامین کنندگان مالی - اجرایی به فراخوان گذاشته شد .

    خلیل محبت خواه با اعلام این خبر گفت : جاده مذکور در حال حاضر ۲ خطه است که با هدف کاهش تصادفات و خسارات های جانی ، کاهش آلایندگی هوا ، کاهش مصرف سوخت ، ارتقا کیفی مسیر ارتباطی و کاهش زمان سفر به فراخوان گذاشته شده است . جاده احداثی ۱۶ کیلومتری جدید در آینده ای نزدیک تردد را تسهیل می کند .

    وی همچنین درباره توپوگرافی منطقه گفت : ۹۰ درصد جاده در منطقه تپه ماهوری و ۱۰ درصد در منطقه کوهستانی باید ساخته شود و ۴۳ پل تعریض کوچک نیز در مسیر ساخت آن موجود است .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران برآیند ریالی ساخت پروژه را بیش از هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت : برای تامین بخشی از هزینه های این پروژه از تسهیلات مالی در چارچوب آئین نامه اجرایی ماده واحده قانون اصلاح (ماده ۵۶ قانون الحاق به تنظیم بخشی از مقررات دولت مصوب ۱۳۸۷) به جهت تامین کنندگان مالی پروژه استفاده خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از ایمن سازی ۴۰ نقطه حادثه خیز در راه‌های استان تهران خبر داد و ...

    |

    پیشرفت فیزیکی این پروژه در حال حاضر ۹۰ درصد بوده که به جهت جداسازی باند رفت و برگشت جاده ترانزیتی تهران - قم ، افزایش ایمنی در عبور و مرور و کاهش مصرف سوخت از اهمیت بالایی برخوردار است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،  معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان تهران از اجماع برای افزایش اعتبار پروژه‌های عمرانی تقاطع غیر همسطح فیروزآباد و ...

    |

    نظرات کاربران