در حال بارگذاری ...
  • آمادگی کامل فرودگاه‌های زاهدان ، زابل و ایرانشهر برای پذیرش مسافران چابهار

    فرودگاه‌های استان سیستان وبلوچستان به ویژه فرودگاه‌ شهرهای زاهدان ، زابل و ایرانشهر آمادگی پذیرش پرواز و مسافر را به طور ۲۴ ساعته دارند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان با اشاره به تعطیلی یک ماهه فرودگاه چابهار اظهار کرد که فرودگاه‌های زاهدان ، زابل و ایرانشهر آمادگی کامل جهت پذیرش پرواز و مسافر را دارند .

    علی جزینی زاده با اشاره به وقفه یک ماهه پرواز و پذیرش مسافر در فرودگاه چابهار ، اظهار کرد : فرودگاه چابهار به این اداره کل طی اطلاعیه هوانوردی (نوتام) اعلام کرده که به دلیل تعمیرات ، این فرودگاه از ٢٠ شهریور به مدت یکماه پذیرش پرواز و مسافر را نخواهد داشت .

    وی با تاکید بر اینکه آماده شدن و ساخت فرودگاه جدید چابهار از اولویت‌های منطقه آزاد چابهار و استان است ، افزود : تا تکمیل نهایی این فرودگاه ؛ فرودگاه‌های زاهدان ، زابل و ایرانشهر آمادگی کامل جهت پذیرش پرواز و مسافران چابهار را خواهند داشت . نزدیکترین فرودگاه به چابهار ، فرودگاه ایرانشهر با فاصله ٣۰۰ کیلومتر است .

    به گفته وی ، فرودگاه‌های استان سیستان وبلوچستان به ویژه فرودگاه‌ شهرهای زاهدان ، زابل و ایرانشهر آمادگی پذیرش پرواز و مسافر را به طور ۲۴ ساعته دارند .

    در ادامه، مدیر کل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان از اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی در فرودگاه‌های این استان خبر داد و عنوان کرد : به منظور اجرای پروتکل‌های بهداشتی ، تمامی سطوح ترمینال ، قبل و بعد از هر پرواز ، ضدعفونی و میکروب زدایی می‌شوند .

    وی افزود : غربالگری و پایش مسافران ورودی و خروجی با اسکنرهای حرارتی در فرودگاه زاهدان ، نصب نشانگرها و تابلو در خصوص رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در ترمینال فرودگاه زاهدان و اعلان رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک از سوی کارکنان اطلاعات پرواز در ترمینال فرودگاه زاهدان از دیگر مواردی است که در راستای پروتکل های بهداشتی در این استان انجام می‌شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به موقعیت منحصر به‌فرد فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان ، ...

    |

    این پروژه از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران توسط پیمانکار بخش خصوصی و با نظارت مهندسین تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی انجام شد .

    |

    نظرات کاربران