در حال بارگذاری ...
  • ارتقا ایمنی محورهای مواصلاتی مرکز مازندران از اولویت های کاری راهداری شهرستان ساری

    با توجه به اجرای طرح ارتقا کیفیت راهداری ، اقداماتی از قبیل اجرای خط کشی ، اَشکارسازی نقاط پرحادثه ، شانه سازی ، رنگ آمیزی نیوجرسی ، پایه ها و نرده ها ، شسشتو و ساماندهی علائم ، اصلاح قوس ها و ... در سطح جاده های این شهرستان با جدیت در دست اجراست .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ساری اظهار داشت : ارتقا ایمنی در جاده های ارتباطی مرکز استان جز اولویت های کاری این اداره محسوب می شود .

    سید علی صادقی ضمن اعلام این مطلب افزود : این اداره در طول سال و به طور مستمر برنامه های گسترده ای در خصوص بهسازی و ایمن سازی راه های تحت پوشش خود اعم از راه اصلی ، فرعی و روستایی دارد .

    وی در ادامه به خشی از فعالیت های کاری این اداره در بخش ایمن سازی راه های مرکز استان اشاره و اظهار داشت : اجرای روکش آسفالت محور روستایی "بالا آبدنگ به همت آباد" ، مرمت و بهسازی و تثبیت نقاط رانشی راه "قارنسرا" ، بهسازی ، مرمت ، لایروبی تنقیه آبروها ، اجرای کانال بتنی در شهرک فرهنگیان ، احداث دیوار حفاظتی در محور روستایی "پرکوه "، زیر سازی و زهکشی  و روکش آسفالت "تاکام - آقامشهد" ، بهسازی راه "سقندیکلا" ، از جمله پروژه های اجرایی این اداره بوده که در سال جاری به منظور بالا بردن ضریب ایمنی راه‌ها به اجرا در آمد .

    صادقی در ادامه عنوان کرد : با توجه به اجرای طرح ارتقا کیفیت راهداری ، اقداماتی از قبیل اجرای خط کشی ، اَشکارسازی نقاط پرحادثه ، شانه سازی ، رنگ آمیزی نیوجرسی ، پایه ها و نرده ها ، شسشتو و ساماندهی علائم ، اصلاح قوس ها و ... در سطح جاده های این شهرستان با جدیت در دست اجراست .

    گفتنی است از ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه های موجود در مازندران ، مقدار ۱۴۵۰ کیلومتر مربوط به شهرستان ساری است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زنجان گفت : عملیات زیرسازی و روکش آسفالت محور روستایی مشگین - گلجین با اعتباری ...

    |

    در ابتدای کار دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۰ ، تنها کار ساخت ، بهسازی و روکش آسفالت ۱۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان بوشهر انجام شده بود که توسعه راه‌های روستایی طی دو سال گذشته ، نشان از عزم جدی این دولت در محرومیت‌زدایی دارد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت : امسال ۶۰ سامانه ثبت تخلف در جاده‌های استان خوزستان به بهره‌برداری ...

    |

    بهسازی و روکش آسفالت محور کاشان - مشهد اردهال از پل حسنارود تا مشهد اردهال به طول ۶.۵ کیلومتر ، محور مشهد اردهال به کاشان محدوده سه راهی چنار تا سه راهی نیاسر به طول ۷ کیلومتر و ۸.۵ کیلومتر از محور کاشان به برزک و یک کیلومتر از محور قدیم کاشان - قم با همت و پیگیری اداره کل راهداری ...

    |

    چهار نقطه حادثه خیز با احداث راه ، شش نقطه با ترانشه و یک نقطه حادثه خیز هم با ساماندهی تقاطع غیرهمسطح اصلاح شد .

    |

    نظرات کاربران