در حال بارگذاری ...
  • فعالیت کارگاه های راهسازی در تمام محورهای مواصلاتی اصلی استان اردبیل

    در سال جاری اعتبار عمرانی و راهسازی استان نسبت به سال گذشته ۳ برابر افزایش یافته و مطالعه و نقشه بیشتر پروژه ها در دست اجرا است که با اتمام مطالعه و شروع عملیات اجرایی اعتبار لازم نیز جذب می‌‌شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، استاندار اردبیل گفت : جهش خوبی در توسعه راه های استان اردبیل صورت گرفته و در همه محورهای اصلی کارگاه های راهسازی فعال هستند .

    اکبر بهنام‌‌جو در جریان بازدید از پروژه چهاربانده اردبیل - مشکین شهر اظهار کرد : جهش خوبی در توسعه راه های استان اردبیل صورت گرفته و در همه محورهای اصلی کارگاه های راه سازی فعال هستند و با اجرای ۱۸ کیلومتر باقی مانده که زیرسازی آن در حال اتمام است کل مسیر اردبیل تا مشکین شهر چهاربانده می‌‌شود .

    وی گفت : با تلاش و پیگیری راه و شهرسازی استان پیمانکارهای خوبی در مسیرهای مختلف انتخاب شده اند و با تجهیزات کامل در مسیرهای گرمی - بیله سوار ، اردبیل - سرچم ، نیر - سراب ، کلور - درام ، تونل اردبیل - آستارا و گرمی - پارس اباد فعالیت های خوبی شروع شده و با ردیف اعتباری تا ۱۴۰۴ بیشتر راه های اصلی استان چهار بانده می‌‌شود . توسعه راه‌‌های استان از دو بانده به چهار بانده ، توسعه اقتصادی و رونق تولید به دنبال دارد و برای تحقق این موضوع باید همه دستگاه های اجرایی متولی تلاش کنند .

    بهنام‌‌جو با اشاره به اینکه در طول دو سال اخیر به اندازه ۳۰ سال به بزرگراه‌‌های استان افزوده شده است ، گفت : در مسیر اردبیل - مشکین‌‌شهر که ۲۵ کیلومتر در سفر رییس‌‌جمهور به استان افتتاح شد و ۱۸ کیلومتر نیز در صورت مساعد بودن آب و هوا تا پایان سال جاری و با نیم سال ۱۴۰۰ به اتمام می‌‌رسد . در سال جاری اعتبار عمرانی و راهسازی استان نسبت به سال گذشته ۳ برابر افزایش یافته و مطالعه و نقشه بیشتر پروژه ها در دست اجرا است که با اتمام مطالعه و شروع عملیات اجرایی اعتبار لازم نیز جذب می‌‌شود .

    در این بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز گفت : ۸ کیلومتر از مسیر اردبیل به مشکین شهر در حوالی ارباب کندی آماده آسفالت ریزی است و تا پایان آذر ماه عملیات روسازی این ۸ کلیومتر به اتمام می‌‌رسد . در حال حاضر ۵۸ دستگاه ماشین‌‌‌آلات سنگین و ۱۲۵ نفر به‌صورت مستقیم در این مسیر فعال هستند و تا پایان نیم سال۱۴۰۰ کل مسیر اردبیل تا مشکین شهر چهار بانده خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    علیرغم عدم پرداخت مطالبات پیمانکار پروژه به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان این پروژه فعال بوده و در صورت تامین منابع مالی و تخصیص اعتبار لازم ، با تکمیل و بهره برداری این محور شاهد افزایش ایمنی تردد مسیر خواهیم بود .

    |

    نظرات کاربران