در حال بارگذاری ...

ضرورت اجرایی کردن مقررات ملی فرودگاهی ابلاغی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری

به گزارش پرتال حمل و نقل ، اولین جلسه کمیته اجرایی مقررات ملی فرودگاهی (Part ADR) با رویکرد جدید با حضور کلیه اعضا و با راهبری اسفندیاری عضو هیئت مدیره و ریاست داودی دانا مدیر ایمنی شرکت تشکیل شد .

حسین اسفندیاری در جلسه کمیته اجرایی مقررات ملی فرودگاهی (Part ADR) ، ضمن تشریح علت تشکیل کمیته با ساختار و رویکرد جدید ، بر ضرورت اجرایی نمودن مقررات ملی فرودگاهی ابلاغی از سوی سازمان به صورت گام به گام و اعلام محدودیت های اجرایی و استثنائات به سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد .

وی در ادامه بر حضور موثر کلیه اعضاء در جلسات و پیگیری موارد ارجاعی از سوی کمیته تا حصول نتیجه تاکید کرد .

عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی اظهار داشت : اهمیت و نقش ویژه واحدهای ستادی شرکت در تدوین دستورالعمل ها و شیوه نامه های مورد نیاز به منظور ابلاغ آنها به فرودگاه ها و سایر بخش های ستادی بسیار مهم است .

اسفندیاری عنوان کرد : موضوعات مطرح شده در کمیته ، به عنوان چالش های اصلی انطباق با مقررات و جمع بندی سریع موارد تا دستیابی هرچه سریعتر به پیاده سازی کامل مقررات بایستی جامع و کامل باشند .

گفتنی است ؛ جلسات کمیته اجرایی مقررات ملی فرودگاهی به صورت منظم جهت انطباق کامل فرآیندهای اجرایی حوزه فرودگاهی با مقررات ملی ابلاغی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برگزار خواهد شد .

لازم به ذکر است ؛ در این جلسه هر یک از اعضا نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند .




مطالب مرتبط

در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

|

زیرساخت فرودگاه‌های کشور به اندازه‌ای است که اگر تعداد پروازها به ۱۵ تا ۲۰ برابر افزایش یابد ، مشکلی بابت ارائه خدمات فرودگاهی به پروازها وجود ندارد ؛ مگر در شرایط خاص مانند فرودگاه سیرجان که به دلیل انجام عملیات بهسازی روکش باند ، پروازهای آن بسته شده است.

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در ...

|

بلیت مسافرانی که پرواز آنها به دلیل شرایط غیر مترقبه کنونی باطل اعلام شده اما مسافر از انجام پرواز انصراف نداده و قصد انجام مسافرت در کوتاه ترین زمان ممکن را دارد باید با توجه به ظرفیت خالی صندلی پرواز و اولویت بندی مسافر (سالخورده/ نوزاد/ توانخواه/ مادر باردار و ...) بدون دریافت ...

|

مجموعا ۳۹۴۴ مجوز اعم از برنامه‌ای و فوق‌العاده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای مسیرهای داخلی صادر شده‌ است . از مجموع ۳۹۴۴ مجوز صادر شده ۳۱ درصد مربوط به مسیر مشهد مقدس بوده‌ است .

|

نظرات کاربران