در حال بارگذاری ...

مدیران فعلی سازمان هواپیمایی کشوری متهم سانحه یاسوج نیستند

همکارانی به عنوان مطلع هستند ، همکارانی که در آن پرونده بودند در حال سیر مراحل قضایی در مراجع قانونی هستند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی گفت : هیچ یک از مدیران فعلی سازمان هواپیمایی متهم سانحه یاسوج نیستند و به عنوان مطلع حضور می‌یابند .

مرتضی دهقان امروز در حاشیه بازدید رئیس سازمان هواپیمایی از فرودگاه مهرآباد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که کدامیک از مدیران فعلی سازمان هواپیمایی در حال حاضر متهم سانحه هواپیمایی یاسوج هستند ، گفت : این مدیران متهم نیستند . همکارانی به عنوان مطلع هستند ، همکارانی که در آن پرونده بودند در حال سیر مراحل قضایی در مراجع قانونی هستند .

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که آیا رئیس کمیته بررسی سانحه سازمان هواپیمایی متهم این سانحه است ، گفت : وی به عنوان مطلع در جلسات دادگاه حضور می‌یابد .

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر زمان بررسی استقلال کمیته بررسی سانحه گفت : این موضوع در دستور کار است ، آیین نامه در حال تدوین است تا تصویب شود و در حال انتقال از این وضعیت هستیم .

وی گفت : در آیین نامه جدید این موضوع بررسی می‌شود اما هنوز تصویب نشده است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در حاشیه مراسم سالروز ورود امام خمینی به کشور در ترمینال یک فرودگاه مهرآباد در ...

|

هواپیماهای بیزنس جت ۶ و ۷ نفره مانند هوکر و فالکن از انواع هواپیماهایی هستند که پروازهایی در قالب سفر و جابجایی‌ها در مسافت دور را هم دارد و هر چند تعداد سرنشینان این هواپیما محدود است اما جزو هواپیماهای سبک محسوب نمی‌شوند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در ...

|

بلیت مسافرانی که پرواز آنها به دلیل شرایط غیر مترقبه کنونی باطل اعلام شده اما مسافر از انجام پرواز انصراف نداده و قصد انجام مسافرت در کوتاه ترین زمان ممکن را دارد باید با توجه به ظرفیت خالی صندلی پرواز و اولویت بندی مسافر (سالخورده/ نوزاد/ توانخواه/ مادر باردار و ...) بدون دریافت ...

|

مجموعا ۳۹۴۴ مجوز اعم از برنامه‌ای و فوق‌العاده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای مسیرهای داخلی صادر شده‌ است . از مجموع ۳۹۴۴ مجوز صادر شده ۳۱ درصد مربوط به مسیر مشهد مقدس بوده‌ است .

|

نظرات کاربران