در حال بارگذاری ...

۲۷ مهرماه نشست بعدی ایران و اوکراین در رابطه با حادثه بوئینگ اوکراینی

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس سازمان هواپیمایی گفت : ۲۷ مهرماه نشست بعدی ایران و اوکراین بابت حادثه بوئینگ اوکراینی با حضور دیگر کشورهای ذی‌ربط برگزار می‌شود .

تورج دهقانی‌زنگنه امروز در حاشیه بازدید از ترمینال‌های فرودگاه مهرآباد اظهار داشت : نشست بعدی ایران و اوکراین درباره حادثه بوئینگ اوکراینی ۲۷ مهر ماه در ایران برگزار می‌شود .

وی درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت : ‌اگر شرکتی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکند مجوز پرواز نمی‌گیرد ما اخطار را شروع کردیم و در دو مورد هم به شرکت‌ها مجوز نداده‌ایم و اگر تکرار کنند اسامی شرکت‌ها را اعلام می‌کنیم .

رئیس سازمان هواپیمایی درباره دستورالعمل‌هایی که باید در این حوزه رعایت شود گفت : دستورالعملی به نام دستورالعمل ۱۹۰۰ را اجرا کردیم و شرکت‌ها باید آن را رعایت کنند ؛ درون هواپیما هم فرم نظرسنجی توزیع می‌کنیم که مردم می‌توانند با اسکن بارکد فرم آنلاین روی سایت سازمان هواپیمایی مشکلات خود را مطرح کنند . سایت سازمان هواپیمایی و تلفن‌های آن ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مردم است .

وی در پاسخ به سوالی درباره تهویه هواپیما بیان کرد : موضوع تهویه هر سه دقیقه مطرح نیست بلکه در هواپیما مدام تهویه انجام می‌شود ؛ در پروازها دمای هوای بیرون و داخل متفاوت است و یکسان نیست .

رئیس سازمان هواپیمایی گفت :‌ دستور داده شده است که زمانی که هواپیما روی زمین است از موتور کمکی APU استفاده شود که این تهویه را روی زمین هم انجام می‌دهد و قبل از اینکه موتورها خاموش شوند باید این موتور کمکی روشن شود و در هنگام تاکسی کردن هواپیما و پیاده شدن مسافر نیز این تهویه باید روشن باشد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در حاشیه مراسم سالروز ورود امام خمینی به کشور در ترمینال یک فرودگاه مهرآباد در ...

|

هواپیماهای بیزنس جت ۶ و ۷ نفره مانند هوکر و فالکن از انواع هواپیماهایی هستند که پروازهایی در قالب سفر و جابجایی‌ها در مسافت دور را هم دارد و هر چند تعداد سرنشینان این هواپیما محدود است اما جزو هواپیماهای سبک محسوب نمی‌شوند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در ...

|

بلیت مسافرانی که پرواز آنها به دلیل شرایط غیر مترقبه کنونی باطل اعلام شده اما مسافر از انجام پرواز انصراف نداده و قصد انجام مسافرت در کوتاه ترین زمان ممکن را دارد باید با توجه به ظرفیت خالی صندلی پرواز و اولویت بندی مسافر (سالخورده/ نوزاد/ توانخواه/ مادر باردار و ...) بدون دریافت ...

|

مجموعا ۳۹۴۴ مجوز اعم از برنامه‌ای و فوق‌العاده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای مسیرهای داخلی صادر شده‌ است . از مجموع ۳۹۴۴ مجوز صادر شده ۳۱ درصد مربوط به مسیر مشهد مقدس بوده‌ است .

|

نظرات کاربران