در حال بارگذاری ...

دعوت از شرکت‌های دانش بنیان برای مشارکت در طرح‌های مرکز جهادی پیشرفت راه آهن

از شرکت‌های دانش بنیان و قطعه سازان صنعت حمل و نقل ریلی کشور دعوت به عمل می آوریم تا به منظور خودکفایی در این صنعت ، با مرکز جهادی پیشرفت راه آهن ، مشارکت و همکاری کنند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت راه آهن از ساخت ۴ هزار قطعه ریلی از سوی تولیدکنندگان داخل خبر داد و از شرکت‌های دانش بنیان به منظور مشارکت در طرح‌های مرکز جهادی پیشرفت ، دعوت به عمل آورد .

سعید رسولی از راه اندازی سامانه‌ای در این شرکت با هدف تامین قطعات شبکه حمل و نقل ریلی کشور خبر داد و گفت : این سامانه دو بخش دارد . یک بخش آن مربوط به قطعاتی است که در داخل ساخته شده و بخش دیگر مربوط به قطعاتی است که هنوز در کشور تولید نشده است .

وی با تاکید بر اینکه این سامانه در دسترس عموم قرار دارد ، افزود : هم اکنون در بخش قطعات ساخت داخل این سامانه ، حدود ۴ هزار قطعه ریلی ارایه شده است که افراد و شرکت‌ها می‌توانند با مراجعه به این بخش قطعه مورد نیاز خود را دریافت کنند . بخش دوم این سامانه ، مربوط به قطعاتی است که نیاز آن وجود دارد ؛ اما هنوز در داخل کشور تولید نشده است .

مدیر عامل شرکت راه آهن ، برخی از ویژگی‌های این سامانه جدید را برشمرد و اظهار کرد : این سامانه با این هدف طراحی شده است تا مصرف کنندگان شبکه‌های ریلی کشور که اغلب شامل کارخانجات سازنده و کارخانجات تعمیر و نگهداری ناوگان می‌شوند ، بتوانند به منظور تامین قطعات یدکی مورد نیاز مجموعه‌های‌شان ، با مراجعه به سامانه؛ چنانچه قطعه مورد نیازشان وجود داشت ، آن را تهیه نمایند و اگر هم ساخته نشده بود ، ثبت سفارش کنند تا از سوی تولیدکنندگان ساخته شود .

رسولی تصزیح کرد : چنانچه امکان ساخت قطعه‌ای در داخل کشور وجود داشته باشد، شرکت راه آهن به هیچ عنوان اجازه واردات آن را نمی‌دهد . از شرکت‌های دانش بنیان و قطعه سازان صنعت حمل و نقل ریلی کشور دعوت به عمل می آوریم تا به منظور خودکفایی در این صنعت ، با مرکز جهادی پیشرفت راه آهن ، مشارکت و همکاری کنند .

 




مطالب مرتبط

شکستن رکورد تاریخی حمل مسافر ریلی در هر دو سال گذشته اتفاق افتاد که امیدواریم این روند ادامه پیدا کرده و سال ۱۴۰۳ نیز رکورد جدید در این زمینه به ثبت برسد . البته همانطور که شاخص های حمل و نقل برای ما مهم است ، در سال ۱۴۰۳ باید علاوه بر افزایش کمیت واگن‌های مسافری به افزایش کیفیت ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمدرضا نصرت نظامی در واکنش به نامه رئیس اخیر هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و حاشیه‌سازی‌های مستمر وی ...

|

بر اساس حکم قطعی دادگاه تجدید نظر که پس از دو سال از بازداشت و بازجویی اولیه صادر شده است ، مدیر رشوه گیرنده به انفصال دائم از خدمات دولتی ، رد مال ، جزای نقدی و زندان محکوم شده است . همچنین شرکت راه آهن علاوه بر پیگیری و برخورد با خاطیان ، با اجرای برنامه انضباط مالی و استفاده از ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، به اطلاع هموطنان گرامی می رساند ، طبق قوانین و مقررات ، کلیه مسافران قطار باید برای سوار شدن دارای بلیط مطابق با نام و نام ...

|

شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران دخل و تصرفی در صدور بارنامه ندارد و این موضوع به اطلاع شرکت های ریلی رسیده است .

|

نظرات کاربران