در حال بارگذاری ...
  • تسطیح و رگلاژ بیش از ۲ هزار کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان سیستان

    سیستان با پنج شهرستان هامون ، هیرمند ، نیمروز ، زابل و زهک در شمال سیستان و بلوچستان واقع شده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ سرپرست اکیپ راهسازی و راهداری وحدت سیستان از تسطیح و رگلاژ ۲ هزار و ۲۵۶ کیلومتر از محورهای روستایی شنی و خاکی منطقه سیستان از مردادماه سال گذشته تاکنون توسط نیروهای این اکیپ خبر داد .

    رحمت الله نارویی با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف راهداران حفظ و صیانت از حریم قانونی راه هاست ، افزود : تسطیح و رگلاژ محورهای مواصلاتی سیستان با هدف ایجاد بستر مناسب برای تردد آسان و ایمن روستاییان گرامی منطقه اجرایی شده است .

    وی روکش آسفالت در ۲۸ کیلومتر از محورهای مواصلاتی ، اجرای ماسه روبی در سطح ۲۷۵ هزار و ۹۸۳ متر مربع ، لکه گیری ۱۰ هزار و ۶۴۲ متر مربع از راه های ارتباطی ، ۳ هزار و ۲۶۷ کیلومتر منظر آرایی و پاکسازی حریم راه ، هزار و ۳۷۵ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی ، نصب ۱۱۰ مورد سرعت گیر و ۶۶ عدد چراغ چشمک زن و همچنین ایمن سازی فیزیکی ۲۵ مدرسه حاشیه جاده را از دیگر اقدامات انجام شده در محورهای مواصلاتی سیستان در این مدت ذکر کرد .

    سرپرست اکیپ راهسازی و راهداری وحدت سیستان ادامه داد : همچنین در این مدت تنقیه ۴۳۸ دستگاه پل ، ترمیم و مرمت ۲ هزار و ۳۰۰ متر راه انحرافی ، نصب ۶ هزار و ۱۱۶ عدد علائم ایمنی ، ایجاد ۳۳ مورد دیوارسیون ، نصب ۷۳ عدد سرسپری گاردریل ، جمع آوری افزون بر ۶۵۰ متر مکعب زباله و نخاله ، شستشوی ۵ هزار و ۳۹۵ عدد تابلو و علائم ایمنی ، ترمیم رویه آسفالت رگلاژی ۱۹ کیلومتر از محورهای مواصلاتی ، نصب و ترمیم ۵ هزار و ۳۵۶ متر گاردریل ، ترمیم و مرمت ۶ کیلومتر دایک رودخانه ، ایجاد ۹ سیل بند ، تعریض ۹۷ کیلومتر شانه راه ، اجرای ۷ کیلومتر لایروبی ، ایجاد ۵۳۰ متر کانال هدایت آب و بوته کنی ۶۳۴ کیلومتر از راه های ارتباطی توسط نیروهای راهداری این اکیپ در منطقه سیستان انجام شده است .

    گفتنی است سیستان با پنج شهرستان هامون ، هیرمند ، نیمروز ، زابل و زهک در شمال سیستان و بلوچستان واقع شده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ابرکوه گفت : در یک سال اخیر بالغ‌بر ۴۷ هزار و ۷۹۲ مترمربع از محورهای مواصلاتی ...

    |

    در شهرستان فاروج ۱۲.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای آق چشمه ، زینکانلو ، محمدآباد و احسان آباد) ، در شهرستان بجنورد ۹.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای ایوب ، یزدان آباد و حسن آباد) و در شهرستان بام و صفی آباد ۷.۷ کیلومتر راه روستایی ( محورهای بانی در و زنفت) احداث و آسفالت شده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از تلاش تلاش شبانه روزی راهداران این اداره کل در ایام نوروز در سطح محورهای استان ...

    |

    در سال ۱۴۰۲ برای بهسازی و روکش آسفالت راه‌های شریانی ، بیش از هشت میلیون تن آسفالت استفاده شده که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱، ۵۸ درصد افزایش داشت .

    |

    این عملیات به صورت پیمانی انجام می شود .

    |

    نظرات کاربران