در حال بارگذاری ...
  • راه اندازی رسمی قطار ۵ ستاره زندگی رشت - مشهد شرکت رجا از فردا

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور ، قطار مجلل و ۵ ستاره زندگی شرکت رجا از روز چهارشنبه در ایستگاه راه آهن رشت افتتاح رسمی و راه اندازی می شود .

    مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود : با تلاش های همکاران این شرکت و سرمایه گذاری صورت گرفته از سوی سازمان تأمین اجتماعی ، سومین رام از قطار مجلل و ۵ ستاره زندگی در مسیر ریلی جذاب و زیبای رشت - مشهد افتتاح می شود .

    محمد رجبی با بیان اینکه قطار مجلل زندگی اولین قطار ۵ ستاره در شبکه ریلی کشور بوده که به طور رسمی در فروردین ۱۳۹۴ توسط شرکت رجا در مسیر مشهد راه اندازی شد گفت : این قطار ۵ ستاره با دارا بودن تنها واگن رستوران دو طبقه در شبکه ریلی کشور با محیطی زیبا و جذاب ، به علاوه امکانات دیگر همچون کوپه های ۴ تخته ویژه با سرویس های خواب بهداشتی وکیوم شده ، پذیرایی توسط مهمانداران تحصیل کرده و مجرب ، سیستم های صوتی و تصویری به صورت wifi و iptv ، سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی ، امکان تنظیم دمای کوپه توسط مسافر و ... ، در ۳ سطح پذیرایی بر اساس انتخاب مسافران هنگام خرید بلیت ، سفری دل انگیز را برای مسافران فراهم کرده است .

    وی اظهار داشت : شرکت رجا به عنوان پیشرو در صنعت ریلی کشور با شیوع ویروس کرونا در تمامی قطارهای شرکت به ویژه قطار ۵ ستاره زندگی با ضدعفونی کردن کامل قطارها و رعایت پروتکل های کامل بهداشتی برای ماموران و مسافران از جمله: تب سنجی ماموران و مسافران ، توزیع ماسک رایگان بین مسافران و ماموران ، تعبیه مایع ضد عفونی کننده در سالن ها ، سرویس های پذیرایی یک بار مصرف ، تامین غذای بسته بندی شده از بهترین کترینگ صنعت هوایی کشور و ... اقدام کرده است .

    مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا ابراز امیدواری کرد با راه اندازی این قطار در مسیر ریلی رشت - مشهد بتوانیم خدمتگزار خوبی برای هموطنان گرامی باشیم و در صورت استقبال از این قطار به توسعه تردد در این مسیر و سایر خطوط ریلی کشور بیندیشیم .




    مطالب مرتبط

    بر اساس آمارها ، حدود نیمی از جابجایی مسافران ریلی ، توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا در قطارهای بین شهری ، حومه‌ای و محلی انجام می‌شود .

    |

    اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود .

    |

    عرضه بلیت این قطار برای بازه زمانی ۴ بهمن لغایت ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ از ساعت ۱۱ صبح روز سه‌شنبه ۳ بهمن از طریق وب سایت رجا به نشانی www.raja.ir ، کلیه وب سرویس‌ها و نمایندگی‌های مجاز فروش به متقاضیان آغاز شده است .

    |

    امیدواریم با همت و تلاش کارکنان رجا ایام نوروز امسال ، از سال پیش نیز بهتر باشد و بتوانیم خودکشش‌ها را نیز به سایر قطارها اضافه کنیم .

    |

    تبیین لزوم رعایت موازین اسلامی از سوی مأموران مؤظف قطارها و مسافران محترم ، برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای مأموران مؤظف ، تحویل البسه و کفش سازمانی به کلیه مأموران قطارها جهت آمادگی بیشتر برای ایام پیک نوروز ، طراحی و دوخت لباس جدید برای مهمانداران قطارهای پنج ستاره ...

    |

    نظرات کاربران