در حال بارگذاری ...
  • امضا تفاهمنامه همکاری برای توسعه هوانوردی عمومی در یزد

    در حاشیه امضا تفاهمنامه ، از عباس محمدی ، مدیرکل فرودگاه های یزد به دلیل همکاری و پیگیری در تصویب طرح ایجاد مرکز هوانوردی پردیس با اهدای لوح سپاس قدردانی شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، تفاهم نامه ای در حوزه هوانوردی عمومی بین اداره کل فرودگاه های یزد و مرکز آموزشی هوانوردی پردیس علم و فناوری این استان به امضا رسید .

    این تفاهمنامه در راستای تاکید مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت فرودگاه ها وناوبری هوایی ایران مبنی بر تسهیل و توسعه هوانوردی عمومی و با توجه به اهمیت و ضرورت پرداختن به مساله هوانوردی عمومی در فرودگاه ها و حمایت ویژه از آن و نیز با هدف رونق اقتصادی و اشتغالزایی ، با حضور اسفندیار اختیاری ، نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی به امضا رسید .

    این تفاهمنامه در راستای تصویب طرح ایجاد مرکز هوانوردی پردیس (فرودگاه وسایل پرنده فوق سبک) امضا شد که از جمله اهداف تاسیس این مرکز می توان به برقراری پرواز تفریحی با هواپیماهای سبک و فوق سبک ، آموزش خلبانی با وسایل پرنده فوق سبک ، خدمات ویژه هوایی در زمینه های کشاورزی و منابع طبیعی ، خدمات در پدافند غیرعامل و همچنین خدمات اضطراری در خصوص خدمات آشیانه، تعمیر و نگهداری ، سوخت گیری و استراحتگاه برای وسایل پروازی عبوری اشاره کرد .

    در حاشیه امضا تفاهمنامه ، از عباس محمدی ، مدیرکل فرودگاه های یزد به دلیل همکاری و پیگیری در تصویب طرح ایجاد مرکز هوانوردی پردیس با اهدای لوح سپاس قدردانی شد .




    مطالب مرتبط

    توسعه فرهنگ "هوانوردی عمومی" از مهم ترین رویکردهای اداره فرودگاه های استان است که در همین راستا هم اکنون "شرکت درنا آسمان" نیز در حوزه آموزش خلبانی هواپیماهای فوق سبک و انجام پروازهای تفریحی در فرودگاه تبریز فعالیت می کند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سعید چلندری در آئین شروع مراسم عملیات اجرایی فاز دوم فرودگاه امام خمینی گفت : آرزوی دیرینه مردم در بخش هوانوردی عمومی پس از ...

    |

    نظرات کاربران