در حال بارگذاری ...
  • قطع وابستگی صنعت ریلی به خارج از کشور در مهر ماه

    امروز با وجود شرایط نامناسب اقتصادی و بحران کرونا ، تقاضا برای ۸ هزار و ۷۷۰ دستگاه ناوگان ریلی جدید وجود دارد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت : در مهرماه صنعت ریلی کشور به طور کامل از خارج از کشور بی‌نیاز خواهد شد .
    سعید رسولی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ، در مراسم پنجمین مرحله بهره‌برداری از ناوگان جدید ریلی در سال جهش تولید ، با اشاره به تولید و نوسازی ۷۰ دستگاه لوکوموتیو و واگن در این مرحله گفت امروز انواع لوکوموتیو مسافری و باری به ارزش ۷۳ میلیارد تومن با  و رشد ۵۲ درصدی نسبت به سال ۹۸ وارد ناوگان ریلی کشور شد .

    وی با اشاره به روند مثبت قطع وابستگی به خارج از کشور در صنعت ریلی افزود : در مهر ماه ۸ دستگاه لوکوموتیو مجهز به ترمز ملی به بهره برداری خواهد رسید و صنعت به طور کلی از صنایع خارجی بی‌نیاز خواهد شد .

    رسولی ادامه داد : امروز با وجود شرایط نامناسب اقتصادی و بحران کرونا ، تقاضا برای ۸ هزار و ۷۷۰ دستگاه ناوگان ریلی جدید وجود دارد .




    مطالب مرتبط

    بیشترین تعداد تماس‌های مسافرین درباره موجودی ، ساعت حرکت قطارهای بین‌شهری و ساعت حرکت قطارهای حومه‌ای بوده و تعداد ۷۹۱ تماس (حدود ۲ درصد از کل تماس‌های تلفنی) به درخواست‌های ثبت شده اختصاص پیدا کرده است .

    |

    شرکت بنا گستر کرانه به‌عنوان شرکت سرمایه‌گذار ، عملیات انتقال سوخت از مبدأ تا مقصد را عهده‌دار شده و به یاری مسئولین و مدیران ارشد راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، این مهم در اداره کل راه‌آهن قم به انجام رسید .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سازمان ملل متحد در راستای تحقق توسعه پایدار جهانی در سال ۲۰۳۰ میلادی و با شعار ” تغییر جهان ما“ ، ۱۷ هدف کلان را تعیین ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، طی حکمی داود طالبی ، معاون تامین سرمایه و اقتصاد حمل و ...

    |

    مقایسه حمل بار در سال ۹۹ که به علت کرونا و کاهش شدید مسافر ، تقریبا کل ناوگان و خط به حمل بار اختصاص یافت با سال های دیگر که شرایط حمل مسافر عادی بوده و حتی ناوگان باری هم به حوزه مسافری اختصاص پیدا کرد ، منطقی نیست .

    |

    نظرات کاربران