در حال بارگذاری ...
  • راه اندازی مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت حمل‌ و نقل ریلی رجا

    داوطلبان گرامی در صورت داشتن هر گونه سئوال می‌توانند با شماره‌های ۵۵۱۲۵۵۴۱ و ۸۸۳۴۷۰۴۰ تماس حاصل کنند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در راستای انجام رسالت آموزشی و تربیت نیروهای مجرب ، مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا راه‌اندازی شد .

    مدیرکل توسعه سرمایه‌های انسانی شرکت رجا با اعلام این خبر افزود : به آگاهی هم‌وطنان عزیز و همکاران گرامی خانواده بزرگ رجا می‌رساند مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت حمل‌و‌نقل ریلی رجا برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۳۹۹- ۱۴۰۰ در مقطع کاردانی حرفه‌ای مدیریت - امور تشریفات با کد رشته محل (۱۱۱۴۳) دانشجو می‌پذیرد .

    علیرضا عجمیان گفت : علاقه‌مندان با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور از طریق آدرس http://register2.sanjesh.org/RGkardani_Jame9905 نسبت به ثبت نام اقدام کنند .

    وی استفاده دانشجویان از محیط‌های کارگاهی در قالب واحد کاربینی ، اعزام دانشجویان در قالب کارورزی با استفاده از قطار در مسیرهای دارای قطار مسافری ، قرار گرفتن فارغ التحصیلان در لیست افراد آماده به کار ، امکان تقسیط شهریه در قالب ۴ قسط و تخفیف ۱۰ درصدی شهریه ثابت و متغیر برای همه دانشجویان گرامی در ترم اول را برخی از امتیازات تحصیل در مرکز آموزش علمی – کاربردی شرکت رجا برشمرد .

    مدیر کل توسعه سرمایه‌های انسانی شرکت رجا گفت : داوطلبان گرامی در صورت داشتن هر گونه سئوال می‌توانند با شماره‌های ۵۵۱۲۵۵۴۱ و ۸۸۳۴۷۰۴۰ تماس حاصل کنند .

    دفترچه راهنمای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی به پیوست ایفاد می شود .




    مطالب مرتبط

    تبیین لزوم رعایت موازین اسلامی از سوی مأموران مؤظف قطارها و مسافران محترم ، برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای مأموران مؤظف ، تحویل البسه و کفش سازمانی به کلیه مأموران قطارها جهت آمادگی بیشتر برای ایام پیک نوروز ، طراحی و دوخت لباس جدید برای مهمانداران قطارهای پنج ستاره ...

    |

    بر اساس آمارها ، حدود نیمی از جابجایی مسافران ریلی ، توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا در قطارهای بین شهری ، حومه‌ای و محلی انجام می‌شود .

    |

    اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود .

    |

    هم اکنون ۵۷ درصد قطارهای برون شهری ما از مشهد یا به مشهد است برای همین راه آهن با افتخار خود را خادم زائران امام رضا می داند و از این رو باید از ابتدای سفر تا انتها به طوری اکرام مسافرین صورت بگیرد که هر کدام از مسافران ، به سفیران حمل و نقل ریلی تبدیل شوند .

    |

    امیدواریم با همت و تلاش کارکنان رجا ایام نوروز امسال ، از سال پیش نیز بهتر باشد و بتوانیم خودکشش‌ها را نیز به سایر قطارها اضافه کنیم .

    |

    نظرات کاربران