در حال بارگذاری ...

برقراری پرواز در مسیر زاهدان - اصفهان و بالعکس از ۲۰ شهریور ماه

طرح پایش و کنترل تب مسافران ورودی و خروجی در ترمینال زاهدان با همکاری هلال احمر توسط دو دستگاه اسکنر تب سنج حرارتی اجرا می شود . این سیستم قادر است به طور همزمان چندین نفر از مسافران را به صورت همزمان رصد و پایش کند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه های سیستان و بلوچستان از برقراری پرواز در مسیر زاهدان - اصفهان و برعکس و نیز پرواز در مسیر گرگان - زابل و برعکس از ۲۰ شهریور خبر داد .

علی جزینی زاده با اعلام این خبر عنوان کرد : پرواز مسیر زاهدان - اصفهان ، روزهای پنج شنبه ساعت ۸:۲۰ از فرودگاه زاهدان راهی اصفهان می شود و ساعت ۱۰:۳۰ نیز فرودگاه اصفهان را به مقصد زاهدان ترک می کند .

مدیرکل فرودگاه های سیستان و بلوچستان افزود : پرواز گرگان - زابل نیز روزهای پنج شنبه ساعت ۱۶:۱۰ از فرودگاه گرگان به مقصد زابل حرکت می کند و ساعت ۱۸:۲۰ از فرودگاه زابل راهی گرگان می شود .

وی همچنین از برقراری پرواز با رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیرانه از کرونا ویروس در مسیر زاهدان - تهران در ساعات اولیه صبح از ۱۷ شهریور (روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و شنبه) توسط شرکت هواپیمایی معراج خبر داد .

جزینی زاده همچنین گفت : طرح پایش و کنترل تب مسافران ورودی و خروجی در ترمینال زاهدان با همکاری هلال احمر توسط دو دستگاه اسکنر تب سنج حرارتی اجرا می شود . این سیستم قادر است به طور همزمان چندین نفر از مسافران را به صورت همزمان رصد و پایش کند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به موقعیت منحصر به‌فرد فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان ، ...

|

پیش بینی و تمهیدات لازم برای ارتقا سطح کیفی و ارائه خدمات مطلوب به زائرین در عملیات حج عمره ۱۴۰۳ جهت کاهش ایستایی زائرین با رعایت ملاحظات مربوطه در دستور کار قرار گرفته است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

|

این پروژه از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران توسط پیمانکار بخش خصوصی و با نظارت مهندسین تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی انجام شد .

|

نظرات کاربران