در حال بارگذاری ...
  • معرفی و رسانه ای شدن متخلفان اجرای پروتکل‌های بهداشتی در تمام حوزه های حمل و نقل

    رعایت و اجرای تمامی پروتکل‌ها در همه حوزه‌های حمل و نقل یک الزام است و در این خصوص تمامی ارگان‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه وظیفه دارند با متخلفان بنا به مجازات های در نظر گرفته شده برخورد کنند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ نهمین نشست شواری هماهنگی حمل و نقل و لجستیک وزارت راه و شهرسازی با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد .

    در این نشست که با حضور معاونان ستادی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد ، مدیران تمام دستگاه‌های زیرمجموعه به صورت ویدئو کنفرانسی در این نشست شرکت داشتند .

    در ابتدای این جلسه شهرام آدم‌نژاد ، معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گزارشی از آخرین اخبار کمیته حمل و نقل ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ارائه داد که در این گزارش بر رعایت حداکثری پروتکل‌ها در تمامی حوزه‌های حمل و نقل تاکید شد .

    همچنین در این نشست گزارشی از آخرین وضعیت حمل و نقل منطقه ای توسط دفتر توسعه بین‌الملل ارائه شد. در بخش دیگری از این جلسه محمد راستاد ، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی تحلیلی از آثار اقتصادی و خسارات ناشی از شوک‌های محیط پیرامونی بر حمل و نقل دریایی کشور به سمع و نظر حاضران این نشست رساند . حمل و نقل سبز دیگر موضوعی بود که توسط دفتر ارزیابی های اقتصادی و مدیریت بهره وری مل و نقل گزارشی از آن ارائه و در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

    محمد اسلامی در این نشست با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل‌ها توسط وزارت راه و شهرسازی یک تکلیف به شمار می‌آید ، اظهار داشت : وزارت راه و شهرسازی در این زمینه وظیفه نظارتی داشته و طبق قانون و مقررات برای متخلفان مجازات در نظر گرفته شده است . رعایت و اجرای تمامی پروتکل‌ها در همه حوزه‌های حمل و نقل یک الزام است و در این خصوص تمامی ارگان‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه وظیفه دارند با متخلفان بنا به مجازات های در نظر گرفته شده برخورد کنند . به همین خاطر و در این خصوص قطعا با هر شرکت و مجموعه متخلفی بدون تعارف و در صورت محرز شدن تخلف برخورد و موارد تخلف کاملا شفاف رسانه‌ای خواهد شد.

    در این جلسه وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌که کرونا یک فرصت برای توسعه زیرساخت‌های دولت الکترونیک به شمار می‌آید ، تصریح کرد : خوشبختانه در این زمینه وزارت راه و شهرسازی یکی از پیشروترین وزارتخانه‌ها در کشور به شمار می‌آید . در این خصوص در تلاش هستیم تا به زودی میزان مراجعات حضوری اجباری مردم برای دریافت برخی خدمات به وزارت راه و شهرسازی را با ارایه خدمات الکترونیک به صفر برسانیم .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، تیمور اورازایف سفیر قزاقستان در لیتوانی با ماریوس اسکوودیس وزیر حمل و نقل و ارتباطات لیتوانی درباره همکاری‌های دو کشور در ...

    |

    در حال حاضر زنجیره‌های حمل و نقل و لجستیک به دلیل داشتن فرآیندهای پیچیده ، داده‌های زیادی را در فرآیندهای کاری خود تولید می‌کنند ، ولی به دلیل نداشتن نرم افزارهای مدیریت هوشمند و عدم دسترسی به پایگاه دانش بصورت لحظه ای ، نمی توانند تصمیمات به موقع و هوشمندانه برای سازمان ...

    |

    از اقدامات حائز اهمیت که در حال بررسی و برنامه ریزی های جامع توسعه ناوگان لجستیکی و حمل و نقل در شرکت انبارهای عمومی می باشد است و در این راستا خریداری ماشین آلات به روز دنیا از بخش های داخلی و خارجی در دستور کار قرار گرفته است و بی شک تمامی منافع حاصل از این اقدمات موثر برای ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمد عیقرلو دبیر فدراسیون حمل و نقل و لجستیک در نشست بررسی ترانزیت ریلی عنوان کرد : صاحب کالا تمایل به سرویس درب به درب دارد ...

    |

    قزاقستان به یک مرکز حمل و نقل و لجستیک حیاتی در اوراسیا تبدیل شده است که ۱۱ مسیر ترانزیتی بین المللی (پنج راه آهن و شش مسیر جاده ای) را برای نقل و انتقال کالا در دسترس قرار می دهد .

    |

    نظرات کاربران