در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی احداث باند دوم محور سربند - مشگین شهر در آینده نزدیک

    برای اخذ مجوز ماده ۲۳ احداث باند دوم سربند تا سه راهی مشکین شهر مکاتبات لازم صورت گرفته است و این را می طلبد تمامی مسئولان استان دست به دست هم و با همکاری هم دیگر مجوز ماده ۲۳ را اخذ تا عملیاتی شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : تا دو ماه آینده احداث باند دوم سربند تا مشگین شهر بطول ۳۷ کیلومتر به مناقصه رفته و با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی شروع خواهد شد .

    محبوب حیدری به همراه معاونین راه و شهرسازی استان در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه های حوزه راه و شهرسازی شهرستان پارس آباد که با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد با اعلام این مطلب اظهار داشت : از سه راهی صحرا - گرمی - بیله سوار - پارس آباد به مشکین شهر مطالعات امکان سنجی جهت تبدیل راه اصلی به بزرگراه بطول ۴۵۰ کیلومتر در سال ۹۶ انجام شده  و از سال ۹۷ مطالعات فاز ۱ و ۲ کل محور مذکور در حال انجام می باشد که با بازگشایی پاکات مناقصه برای پارس آباد – سربند قطعه یک ، پیمانکار انتخاب خواهد شد .

    وی تاکید کرد : برای اخذ مجوز ماده ۲۳ احداث باند دوم سربند تا سه راهی مشکین شهر مکاتبات لازم صورت گرفته است و این را می طلبد تمامی مسئولان استان دست به دست هم و با همکاری هم دیگر مجوز ماده ۲۳ را اخذ تا عملیاتی شود .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : تا دو ماه آینده احداث باند دوم سربند تا مشگین شهر بطول ۳۷ کیلومتر به مناقصه رفته و با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی شروع خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    حسن طرح‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور این بود که تخصیص اعتبارات حوزه راه‌سازی در اولویت باشد و علاوه بر آن هم کمک بیشتری در تامین اعتبار بیمارستان نجف‌زاده و مجتمع‌های فرهنگی و هنری شده است ، به طوری‌که سه مورد از این مجتمع‌ها آماده بهره‌برداری است .

    |

    در سال‌های اخیر توجه مدیریت ارشد استان به این بخش معطوف شده و این رقم با بهره‌برداری از ۵۲ کیلومتر شبکه بزرگراهی در سال گذشته به ۲۷ درصد رسیده که تا پایان امسال با افتتاح دست‌کم ۶۰ کیلومتر دیگر ، به ۳۰ درصد برخورداری خواهد رسید .

    |

    نظرات کاربران