در حال بارگذاری ...

تشریح جزئیات افتتاح و بهره برداری از پروژه های سازمان راهداری در هفته دولت

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در هفته دولت امسال ۳ هزار کیلومتر از راه‌های کشور ، توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، آسفالت ، روکش و بهسازی شد .

احمد جمشیدی مدیرکل دفتر برنامه و بودجه سازمان با اشاره به افتتاح پروژه های هفته دولت اظهار داشت : برای این طرح ها اعتباری بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال طی سالهای ۹۸ و ۹۹ تخصیص داده شده است .

وی به احداث یا بازسازی پل ابنیه فنی و تقاطع غیر همسطح به تعداد ۲۱۰ کیلومتر و نصب ۹۵ کیلومتر حفاظ بتنی اشاره کرد و افزود : رفع ۱۷۶ نقطه پر حادثه در طول راه ها و افتتاح ۱۰۵ سامانه حمل و نقل هوشمند در هفته دولت از دیگر پروژه های این سازمان است .

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه با بیان اینکه در بخش نوسازی و بازسازی تعداد چهارصد دستگاه کامیون ، در بخش ناوگان عمومی کالای کشور نوسازی شده و در بخش راهداری نیز ۲۶ دستگاه ناوگان این بخش نوسازی و بازسازی شده است افزود : از دیگر پروژه‌های مهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در هفته دولت می‌توان بهره برداری از ۲۰ واحد مجتمع خدماتی رفاهی تکمیل ۱۳ باب راهدارخانه و ۵ باب پاسگاه پلیس راه کشور و افتتاح سالن مسافری پایانه مرزی سرو را نام برد .




مطالب مرتبط

با توجه به جدیت به کار گرفته شده در اجرای این طرح و مشارکت پلیس راه استان در مبادی ورودی و خروجی استان به ویژه در محل پاسگاه‌های پلیس راه در ۹ ماهه امسال ۷۳۴ مورد انواع تخلف ترافیکی در تردد ناوگان حمل و نقل عمومی شناسایی شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰۹ درصد رشد داشته ...

|

مجموعه پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از نقاط پرحادثه و دارای نقص بازدید و برطرف کردن این نقاط را اولویت‌بندی کنند تا محورهای مواصلاتی استان آماده اجرای طرح زمستانی شود .

|

این موضوع در شورای ترافیک استانداری فارس و کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی و حمل و نقل استان مطرح شد و پس از تاییدیه فرماندهی پلیس راه استان و سایر اعضا ، سرعت ۸۵ کیلومتر بر ساعت اعمال شد .

|

به منظور بازدارندگی ، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی و همچنین ارتقا ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده‌ای ، طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی توسط این اداره کل و قرارگاه پلیس راه استان به صورت مستمر در حال اجرا است .

|

بارش باران در استان‌های هرمزگان ، کرمان به ویژه جنوب کرمان ، سیستان و بلوچستان ، ایرانشهر ، کهگیلویه و بویراحمد ، هرمزگان ، خراسان رضوی ، یزد ، بوشهر ، خراسان‌جنوبی ، چهارمحال و بختیاری و آذربایجان‌شرقی دارای بارش باران هستند .

|

نظرات کاربران