در حال بارگذاری ...
  • حرکت قطارهای گردشگری شرکت رجا با رعایت کامل پروتکل‌ های بهداشتی

    با توجه به کم بودن ظرفیت این قطار به دلیل رعایت فاصله گذاری فیزیکی ، متقاضیان حضور در این سفر گردشگری با قطار رجا در صورت تمایل باید هر چه سریعتر نسبت به خرید بلیت خود اقدام کنند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، با برنامه‌ریزی صورت گرفته و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ، قطار گردشگری شیرگاه روزهای جمعه ۱۴ و ۲۱ شهریور و قطار گردشگری سوادکوه روز پنجشنبه ۲۰ شهریور حرکت می‌کند .

    معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر گفت : به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و برای سلامت حال گردشگران ، علاوه بر فاصله‌گذاری فیزیکی بین مسافران این قطار ، بسته‌های بهداشتی شامل محلول ضدعفونی و ماسک سه لایه بین آنها توزیع می‌شود .

    رضا عصاری بازدید از تپه میل شهر ری ، دشت کویر ، معدن نمک گرمسار ، تپه‌های مریخی ، دودکش‌های جنی و کوه‌های حیرت انگیز سیمین دشت و زرین دشت و کبوتر دره ، حبله رود و باغات میوه استان سمنان ، چشمه رنگی و روستای شاداب ، جاده گدوک ، سه خط طلا، پل ورسک ، پل اوریم ، غار اسپهبد خورشید ، پل کلانتر یا دوآب و جنگل زیبای شیرگاه و... را از جاذبه‌های گردشگری این سفر نام برد .

    وی افزود : وجود راهنمای مجرب ، بیمه مسافرتی ، پذیرایی بسته بندی شده شامل : صبحانه ، ناهار ، شام و میان وعده همچنین برنامه‌های سرگرم کننده مانند : شعبده بازی و اجرای مسابقه از خدمات شرکت رجا در این سفر است .

    معاون اجرایی شرکت رجا اظهار داشت : با توجه به کم بودن ظرفیت این قطار به دلیل رعایت فاصله گذاری فیزیکی ، متقاضیان حضور در این سفر گردشگری با قطار رجا در صورت تمایل باید هر چه سریعتر نسبت به خرید بلیت خود اقدام کنند .

    عصاری در خصوص اجرای پروتکل‌های بهداشتی در قطارهای رجا به ویژه قطار گردشگری گفت : با شیوع ویروس کرونا در کشور ، این شرکت اقدامات متعددی را در راستای سفر هوشمند (سفر+سلامت) با انجام پروتکل‌های بهداشتی اعم از : کنترل وضعیت سلامتی و بهداشت مأموران قبل از اعزام ، ضد عفونی کردن قطارها در مبدأ و طول سفر ، استفاده از ظروف یکبار مصرف پذیرایی ، رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی در قطارها ، ارائه ماسک به مسافران ، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی کننده در قطارها و ... آغاز و اجرایی کرده است .

    وی از هم‌وطنان گرامی درخواست کرد برای دریافت اطلاعات بیشتر در‌ خصوص برنامه سفر با قطارهای گردشگری ، تخفیفات ، نحوه‌ خرید بلیت و طرح‌های مربوط به سفرهای گروهی ، علاوه بر مراجعه به سایت رجا به نشانی www.raja.ir می‌توانند با سامانه‌ ‌ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن ۱۵۳۹ تماس بگیرند .




    مطالب مرتبط

    تبیین لزوم رعایت موازین اسلامی از سوی مأموران مؤظف قطارها و مسافران محترم ، برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای مأموران مؤظف ، تحویل البسه و کفش سازمانی به کلیه مأموران قطارها جهت آمادگی بیشتر برای ایام پیک نوروز ، طراحی و دوخت لباس جدید برای مهمانداران قطارهای پنج ستاره ...

    |

    بر اساس آمارها ، حدود نیمی از جابجایی مسافران ریلی ، توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا در قطارهای بین شهری ، حومه‌ای و محلی انجام می‌شود .

    |

    اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود .

    |

    هم اکنون ۵۷ درصد قطارهای برون شهری ما از مشهد یا به مشهد است برای همین راه آهن با افتخار خود را خادم زائران امام رضا می داند و از این رو باید از ابتدای سفر تا انتها به طوری اکرام مسافرین صورت بگیرد که هر کدام از مسافران ، به سفیران حمل و نقل ریلی تبدیل شوند .

    |

    امیدواریم با همت و تلاش کارکنان رجا ایام نوروز امسال ، از سال پیش نیز بهتر باشد و بتوانیم خودکشش‌ها را نیز به سایر قطارها اضافه کنیم .

    |

    نظرات کاربران