در حال بارگذاری ...

بهره برداری از پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم همزمان با هفته دولت

به گزارش پرتال حمل و نقل ، ​پروژه های چهارخطه کردن محور قدیم سلفچگان - ساوه و ساخت ساختمان پاسگاه پلیس راه قم - سلفچگان ،  در سومین روز از هفته دولت با حضور معاون فنی و اجرایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و جمعی از مسئولین محلی مورد بهره برداری قرار گرفت .

در این مراسم خداداد مقبلی معاون فنی و اجرایی این سازمان گفت : پروژه چهار خطه کردن محور قدیم سلفچگان - ساوه به طول ۸ کیلومتر ودر دوفاز اجرا شده است و هزینه اجرایی این طرح که شامل احداث فاز نخست به طول ۴ کیلومتر  و عملیات تکمیلی فاز دوم به طول ۴ کیلومتر می باشد ، بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال بوده است که از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تامین اعتبار شده است .

مقبلی خاطر نشان کرد : اجرای این پروژه ضمن تسهیل ترافیک و روانسازی تردد در این محور ترانزیتی ، موجب حذف دو نقطه پر حادثه در تقاطع محورهای روستایی جنداب و تاج خاتون شده است .

وی افزود : دیگر پروژه افتتاح شده در سومین روز از هفته دولت در سطح راههای استان قم ، ساخت ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه محور قم - سلفچگان بود که در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و بازیربنایی افزون بر ۵۳۰ مربع احداث شده است . هزینه احداث این بنا بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال بوده است که از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای  تامین اعتبار شده است .




مطالب مرتبط

طرح کنترل ناوگان قبل از شروع طرح با همکاری پلیس راه ، نظارت بر پیش فروش بلیت ، استقرار میز خدمت در پایانه‌های مسافربری و ممنوعیت صدور دربستی صورت وضعیت جمله اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمد تیموری معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در دومین نشست تخصصی روسای پلیس راه و مدیران استانی ...

|

         

|

       

|

در اثر بارندگی های اخیر شاهد خسارت در محورهای مواصلاتی و روستایی شهرستان های سراوان ، گلشن ، سیب و سوران مهرستان و بخشی از محورهای روستایی شهرستان خاش بوده ایم .

|

نظرات کاربران