در حال بارگذاری ...

بازدید از روند رعایت پروتکل های بهداشتی در پایانه مسافربری انقلاب همدان

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به همراه رئیس اداره هماهنگی حمل و نقل اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از روند رعایت پروتکل های بهداشتی در پایانه مسافربری انقلاب همدان بازدید به عمل آورد .

علی یداله زاده راد بیان کرد : پیرو دستورالعمل های صادره از سوی ستاد مدیریت بحران وزارت متبوع موضوع اجرای دستورالعمل های پیشگیری از شیوع بیماری کرونا وحسب دستور معاون حمل ونقل وزارت متبوع در رابطه با بازدید های میدانی از پایانه های جاده‌ای - ‌ریلی وهوایی ، از پایانه مسافری انقلاب همدان بازدید بعمل آورده و در همین راستا با نمایندگان انجمن صنفی شرکت های حمل مسافر برون شهری جلسه ای برگزار شد .

رئیس اداره هماهنگی حمل و نقل اداره کل راه و شهرسازی در این جلسه بر رعایت جدی پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا برای پرسنل پایانه مسافربری ، رانندگان و مسافران تاکید کرد .




مطالب مرتبط

عمده کالای حمل شده شامل سنگ آهن ، گندله ، آهن اسفنجی ، کنستانتره سنگ آهن ، سیمان و مواد نفتی بوده که بوسیله ۲۳۰۰۰ دستگاه انواع وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین اعم از کامیون ، کامیونت و تریلر ، تحت پوشش ۲۳۰ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا حمل شده است .

|

در شهرستان فاروج ۱۲.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای آق چشمه ، زینکانلو ، محمدآباد و احسان آباد) ، در شهرستان بجنورد ۹.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای ایوب ، یزدان آباد و حسن آباد) و در شهرستان بام و صفی آباد ۷.۷ کیلومتر راه روستایی ( محورهای بانی در و زنفت) احداث و آسفالت شده است .

|

پس از بارندگی‌های اخیر با تلاش نیروهای راهداری ریزش برداری در محورهای جنوب استان انجام و از انسداد محور جلوگیری به عمل آمده است .

|

در سال گذشته ۲۴ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل باری استان به نقاط مختلف کشور حمل شده است که این آمار بیش از ۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲ افزایش داشته است .

|

از مجموع تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در یکسال گذشته به تفکیک ۴۸۳ هزار و ۷۵۰ نفر مسافر ایرانی و بیش از ۴۰۸ هزار نفر مسافر خارجی بوده اند .

|

نظرات کاربران