در حال بارگذاری ...
  • توزیع ۹۵۰۰ حلقه لاستیک میان مالکان ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان

    توزیع حواله لاستیک به صورت حضوری در پایانه بار بندرعباس صورت می‌گیرد و مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر جاده‌ای می‌توانند پس از ثبت درخواست با دریافت کد تاییدیه که به صورت پیامک اطلاع رسانی می‌شود پس از طی مراحل مربوطه نسبت به دریافت حواله لاستیک اقدام کنند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای گفت : به منظور رفع مشکل رانندگان در تأمین اقلام اساسی مورد نیاز ، برنامه‌ریزی لازم برای توزیع لاستیک بین رانندگان ناوگان جاده‌ای صورت گرفته است .

    یوسف عابدینی از توزیع بیش از ۹۵۰۰ حلقه لاستیک در ۴ ماهه نخست سال جاری میان رانندگان خودروهای سنگین برون شهری استان هرمزگان خبر داد و گفت : این تعداد لاستیک با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از طریق پایانه بار بندرعباس در سایزهای مختلف بین رانندگان توزیع شده است . به منظور رفع مشکل رانندگان در تأمین اقلام اساسی مورد نیاز ، برنامه‌ریزی لازم برای توزیع لاستیک بین رانندگان ناوگان جاده‌ای صورت گرفته است .

    مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان ادامه داد : پس از  ثبت درخواست در سامانه و اخذ معرفی نامه از محل‌های اعلام شده و اختصاص سهمیه لاستیک توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت به هر استان با معرفی عاملان فروش ، رانندگان بر اساس ظرفیت و پیمایش ناوگان (میزان کارکرد) ، جهت دریافت حواله با برگ سبز ناوگان و کارت ملی مالک به این مراکر مراجعه و لاستیک مورد نیاز خود را دریافت کرده‌اند .

    عابدینی با اشاره به نحوه توزیع لاستیک ناوگان سنگین حمل و نقل جاده‌ای استان عنوان داشت : توزیع حواله لاستیک به صورت حضوری در پایانه بار بندرعباس صورت می‌گیرد و مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر جاده‌ای می‌توانند پس از ثبت درخواست با دریافت کد تاییدیه که به صورت پیامک اطلاع رسانی می‌شود پس از طی مراحل مربوطه نسبت به دریافت حواله لاستیک اقدام کنند .

    وی تصریح کرد : درخواست ها با فاصله ۳۰ روزه صورت می‌گیرد و با بررسی سیستمی پیمایش ناوگان (عملکرد بارنامه و صورت وضعیت) ، ناوگان حمل و نقل، دو  حلقه لاستیک دریافت خواهند کرد .




    مطالب مرتبط

    در همین مدت ۲۰۵ هزار و ۷۶۶ برگ بارنامه بارگیری کالا توسط شرکت‌های حمل و نقل کالا صادر شده که در مقایسه با سال گذشته با افزایش ۱۶ درصدی روبه‌رو بوده است .

    |

    نظرات کاربران