در حال بارگذاری ...
  • اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی از سوی ایرلاین‌های ایرانی

    از دوم شهریور شاهد پرواز هواپیماهای ایرانی به فرودگاه بین المللی بصره در عراق خواهیم بود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی کشور از اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی از سوی ایرلاین‌های ایرانی خبر داد و اظهار کرد : در همین راستا ، از دوم شهریور پروازهای ایران به عراق از طریق فرودگاه بصره از سر گرفته خواهد شد .

    مقصود اسعدی سامانی با اشاره به دستورالعمل صادره از سوی مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در خصوص الزام ایرلاین‌های ایران به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ، تاکید کرد : با توجه به نظارت‌های شدید که از سوی ممیزان سازمان هواپیمایی در خصوص رعایت پروتکل‌ها انجام می‌شود ، اکنون با آرامش خاطر ، پروازها خارجی از سر گرفته خواهد شد . در همین راستا ، از دوم شهریور شاهد پرواز هواپیماهای ایرانی به فرودگاه بین المللی بصره در عراق خواهیم بود .

    اسعدی سامانی گفت : استفاده از ماسک صورت و مواد ضدعفونی کننده به همراه آزمایش منفی کرونای مورد تائید وزارت بهداشت برای همه مسافران بالای ۲ سال ضروری است . در پروازهای عراق به ایران نیز ، همه مسافران غیر ایرانی و غیر ترانزیت که مقصد نهایی آن‌ها تهران است ، باید مجوزهای لازم را از مراکز مربوطه به همراه داشته باشند .

    وی با ابراز امیدواری از اینکه در ماه مهر (سپتامبر) ایرلاین‌های ایران به مقاصدی همچون ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا ، بانکوک و دبی پرواز خواهند داشت ، افزود : اکنون شرکت‌های هواپیمایی ایران از نظر استانداردهای بهداشتی ، آمادگی کامل برای ارتباط با سایر کشورها را دارند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد .




    نظرات کاربران