در حال بارگذاری ...
  • آمادگی کشتیرانی جمهوری اسلامی برای سرمایه‌گذاری در زمینۀ اپراتوری و بهره‌برداری از بندر چابهار

    با توجه به اهمیت استراتژیک بندر شهید بهشتی در سواحل جنوب شرق کشور ، این بندر نقش مهمی در پیشبرد اهداف کشور با کشورهای CIS و افغانستان ایفا می‌نماید .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برای سرمایه‌گذاری در زمینۀ اپراتوری و بهره‌برداری در اسکله شهید بهشتی چابهار اعلام آمادگی کرد .

    شرکت خدمات نمایندگی کشتیرانی هوپاد دریا ، طی جلسه‌ای که به میزبانی سازمان بنادر و دریانوردی چابهار و با حضور عضو هیئت مدیره کشتیرانی ، مدیرعامل کشتیرانی جنوب خط ایران و مدیر شعبه چابهار شرکت خدمات نمایندگی کشتیرانی هوپاد دریا با مدیرعامل اداره بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد ،  کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در زمینه سرمایه‌گذاری در بخش اپراتوری بندر شهید بهشتی چابهار اعلام آمادگی کرد .

    شایان ذکر است با توجه به اهمیت استراتژیک بندر شهید بهشتی در سواحل جنوب شرق کشور ، این بندر نقش مهمی در پیشبرد اهداف کشور با کشورهای CIS و افغانستان ایفا می‌نماید .




    مطالب مرتبط

    با سازمان بنادر و دریانوردی در تمام بخش‌ها از جمله فنی و تجهیزاتی همکاری بسیار خوبی وجود دارد اما انتظار این است که بندر چابهار هر چه سریع‌تر به تجهیزات لازم مانند گنتری‌کرین‌ها تجهیز شود تا شناورهای بزرگتر قادر به پهلوگیری در بندر باشند و بندر چابهار به یکی از مراکز ...

    |

    تخلیه سایر انواع کالاهای تجاری و اساسی در بندر چابهار با استفاده از خدمات حمل‌و‌نقل دریایی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد و تاکنون دو محموله کالاهای سردخانه‌ای شامل محصولات باغی و کشاورزی نظیر سیب ، خرما و سیر با استفاده از بیش از ۱۰۰ TEU کانتینرهای یخچالی ظرف ...

    |

    هیات تاجیکستانی در این سفر همچنین با مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ، مسئولان منطقه آزاد و حمل و نقل جاده‌ای چابهار دیدار و در خصوص مراودات تجاری و توسعه ترانزیت کشور جمهوری تاجیکستان از طریق بندر شهید بهشتی مذاکره کردند .

    |

    مبلغ مزبور مطابق با پیشنهاد هیئت مدیره از محل سود انباشته این شرکت تأمین شده است .

    |

    با توجه به ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریامحور از سوی مقام معظم رهبری و با توجه به کاهش هزینه حمل دریایی نسبت به حمل زمینی تا رقم ۴۰ درصد ، آماده هستیم که در صورت استقبال صادرکنندگان تا ۳۰ درصد از حجم کلی صادرات محصولات کشاورزی ، باغی و گلخانه‌ای استان‌های شمالی را به مقاصد ...

    |

    نظرات کاربران